- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 05 ژانویه 2024
- کد خبر 57360
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متقاضیان و علاقه مندان برای شرکت در مزایده های الکترونیک این سازمان نیاز است ابتدا از شرایط شرکت و ضمانت نامه های مربوطه آگاهی و شناخت کامل پیدا کنند.
مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بخش مزایده و حراج به قسمت «شرایط شرکت در مزایده و اخذ ضمانت نامه و یا راهنما» مراجعه و با آگاهی کامل برای شرکت در مزایده و خرید اموال مورد نظر وارد سامانه ستاد الکترونیک دولت به نشانی https://setadiran.ir شوند.
متقاضیان با ورود به سامانه ستاد و انتخاب کلید ثبت نام، در قسمت انتخاب تامین کننده، مناقصه گر و مزایده گر باید اطلاعات هویتی خود را وارد کنند.
علاقمندان با انتخاب منوی مزایده و انتخاب دسته بندی کالاها می توانند از جزئیات کالاها مطلع شوند.
ثبت نام غیرحضوری به منظور دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه فراهم است.
پس از آن متقاضی با دو روش غیرحضوری از طریق سامانه https://www.gica.ir یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر اسناد رسمی می تواند برای دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام و سپس برای تکمیل اطلاعات به سامانه ستاد الکترونیک دولت مراجعه کند.
پرداخت ۱۵ درصد از مبلغ مزایده با ورود به درگاه مربوطه و دریافت ضمانتنامه های بانکی و بارگذاری تصویر و تحویل اصل ضمانتنامه ها به مسوول سازمان اموال تملیکی در استان ها و ارسال پیشنهادها، از دیگر مراحل شرکت در مزایده ها است.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=57360