×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
ساخت میدان میوه و تره بار برای شهروندان محله مراد آباد منطقه ۵

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالای اساسی توسعه بازارهای تره بار محلی را در دستور کار خود قرار داده است. به همین منظور با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط شهرداری منطقه ۵ و سازمان میادین میوه و تره بار، موقعیت یابی برای احداث بازار میوه و تره بار در محله مرادآباد صورت گرفت.
🔻او با بیان اینکه محله مرادآباد از محلات قدیمی ، انقلابی و در حال توسعه است گفت : مدیریت شهری در این دوره در تلاشی ملموس است تا با اجرای پروژه های مختلف مردم پایه و خدماتی در راستای افزایش عدالت در شهر ، خدمات را در مناطق در حال توسعه افزایش داده تا سرانه های شهری به میزان محلات توسعه یافته افزایش یابد .
🔻شریفی ادامه داد : میدان میوه و تره بار مرادآباد نیز با این رویکرد و در آستانه ۲۲ بهمن و در قالب یکصدمین پویش امید و افتخار به بهره‌برداری می‌رسد .
🔻 شهردار منطقه ۵ اظهار داشت : بازار مراد آباد با زیر بنای ۵۰۰ مترمربع با تعداد ۶ کانکس ۲۴ متری و چهار کاربری زون پروتئینی ، سبزی و فرنگی ، میوه، بازرگانی و لبنیات آغاز به کار خواهد کرد.
🔻گفتنی است آدرس این میدان میوه و تره بار بلوار سیمون بولیوار خیابان مراد آباد جنب پارک بوستانک خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.