- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 18 فوریه 2024
- کد خبر 62670
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ در این همایش بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار با اشاره به سیاست های اعمال شده در تدوین برنامه عملیاتی شرکت، اهداف کلان شرکت را برشمرد و مجموعه برنامه های تدوین شده را معطوف به این اهداف دانست.
وی افزود: با توجه به تجربیات و برنامه های سال گذشته، مسیر برنامه تدوین شده در راستای اهداف تحقق یافته سال ۱۴۰۲ است و امیدواریم با تلاش همه ارکان شرکت، بتوانیم اهداف بلند شرکت را در سال جدید به منصه ظهور رسانده و شاهد توفیقات روز افزون برای شرکت معظم بیمه دی باشیم.
در این مراسم همچنین طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن تاکید بر برنامه محوری و تکیه بر دانش فنی اظهار کرد: برای تدوین برنامه ها، منتظر شنیدن نظرات، چالش ها و راهکارهای مدیران شعب هستیم. چرا که شعب می توانند بخش عمده ای از پرتفوی مورد انتظار را محقق نموده و شرکت را در پیشبرد اهداف یاری نمایند.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره بر مقوله فروش عنوان کرد: از مهمترین هدف ما فروش باکیفیت، مشتری مداری، نگهداشت مشتریان، افزایش سهم از بازار و تمرکز ویژه به خرده فروشی است. اکنون در کنار هم جمع شده ایم تا با گفت و شنود درخصوص برنامه های آینده، علاوه بر کاهش ضریب های احتمالی خطا، به چابک سازی فرآیندهای سازمانی کمک کرده و تحقق بخشی به اهداف را سرعت ببخشیم.
وی افزود: باید به برنامه عملیاتی وفادار، متعهد، محصول گرا و نتیجه گرا باشیم و این “باید” ویژگی کسانی است که میخواهند در این شرکت منشا حرکت و تحول باشند.
در ادامه این همایش همچنین مدیران ستاد و شعب با رهبری قائم مقام و معاونین شرکت در قالب ۶ کارگروه، به بررسی اهداف و ابعاد آن پرداختند و برنامه عملیاتی هر مدیریت را با اعمال جمیع نظرات تدوین نمودند.