×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقدامات ویژه شهرداری تهران در ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت

🔻به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به نقل از ایرنا، احمد احمدی صدر با اشاره به تأثیر مثبت ایجاد قرارگاه های اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه اظهار کرد: وقتی که در زمستان ۱۴۰۰ قرارگاه اجتماعی شهر تهران تشکیل شد با کلونی هایی از معتاد متجاهر که اغلب به سلاح های گرم و سرد مسلح بودند رو به رو بودیم.
🔻مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: یکی از مکان هایی که در آن با مشکل جدی معتادان متجاهر رو به رو بودیم، دره فرحزاد بود که بخشی از آن به محل تجمع معتادان تبدیل شده بود و حتی در آن غاری درست شده بود که به مدت ۸ سال در آن سکونت داشتند و جمع آوری آن ها مستلزم اقدامات ویژه و همت عظیمی بود که خوشبختانه توانستیم این کار را انجام دهیم.
🔻وی افزود: با تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته و با انتقال درصد بالایی از این جمعیت آسیب دیده به مراکز یاورشهر، آرامش را به محلات بازگرداندیم.
🔻احمدی صدر عنوان کرد: این ساماندهی و انتقال، تأثیرات مثبتی به همره داشته است و مکان هایی که اکثرا مبدا و منشا پخش مواد مخدر در شهر بودند مانند محلات هرندی، شوش و دره فرحزاد، با ایجاد ۹ یاور شهر در نقاط مختلف پایتخت، با کاهش چشمگیری از این موارد رو به رو شده اند.
🔻وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ مواد مخدر جرم اول شهر تهران بود اما امروز شاهدیم که با ساماندهی معتادان متجاهر و انتقال آنان به یاورشهرها، این معظل اجتماعی دیگر حتی جزو ۱۰ جرم اول پایتخت هم نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.