- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 29 فوریه 2024
- کد خبر 63803
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از ایراسین، بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران با حضور متخصصان و فعالان روابطعمومیاز سراسر ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابطعمومی: ارتباطات آینده» نهم اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. همچنین همزمان با برگزاری این کنفرانس، سومین جشنواره مردمداری ایران، به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمانها و شرکتها در زمینهها و حوزههای مختلف روابطعمومی برگزار شد و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این رویداد بینالمللی تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانهای» را دریافت کرد.
روابط رسانهای یکی از مهمترین فعالیتهای برون سازمانی روابط عمومی است که تأثیر زیادی بر معرفی سازمان و برنامهها و اقدامات آن در سطح افکار عمومی و خوشنامی سازمانی دارد و ارزیابی مستمر کمیت و کیفیت آن میتواند سطح کیفیت روابط عمومی یک سازمان را نشان دهد.
شاخصهای سنجش روابط عمومی فولاد مبارکه در بخش «مدیریت روابط رسانهای» موارد زیر بوده است:
راهبرد و برنامه رسانهای (تدوین برنامه سالانه رسانهای شیوه نامهها و دستورالعملهای مختلف اطلاع رسانی)
گزارش وضعیت معاشرت رسانهای (نشستهای دوستانه با خبرنگاران، بازدید از رسانهها و…)
گزارش وضعیت پاسخگویی به رسانهها (جوابیه اصلاحیه توضیح تأیید و روشنگری افکار عمومی)
گزارش بازتاب تولید و انتشار اخبار سازمان در رسانهها (مطبوعات رادیو و تلویزیون، خبرگزاریها، سایتها، شبکههای اجتماعی و…)
گزارش وضعیت تولید محتوا برای رسانهها (یادداشت، مقاله، فیلم، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و….)
گزارش بازتاب حضور و شرکت مدیران ارشد سازمان در رسانهها (کنفرانس خبری، میز گرد و…)
گزارش برگزاری و بازتاب سفرهای رسانهای
شایان ذکر است که بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران توسط مؤسسه کارگزار روابطعمومی (KPRI)، انجمن روابط عمومیایران (IRPRS) انجمن متخصصان روابطعمومی (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی (IMPRPA) برگزار شد.