×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 52 خبر
کاهش زمان پاسخگویی به پیامها در سامانه +۱۳۷/ پرتکرارترین تماس شهروندان منطقه۶ با ۱۳۷ کدام است؟

به گزارش از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ امیر احمد مومنی ها با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در حوزه پاسخگویی به شهروندان گفت: سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) یکی از مهمترین ابزارهای شهرداری برای تسریع و تسهیل در رسیدگی به موضوعات پر کاربرد حوزه شهری است که کمک می‌کند در نظارت عمومی از ظرفیت شهروندان استفاده شود.

مدیراداره بازرسی شهرداری منطقه۶، همچنین درباره موضوعات پرتکرار و دارای فراوانی در سامانه ۱۳۷ پلاس توضیح داد: موضوع نظافت معابر و جمع آوری پسماند هر کدام با بیش از ۴۰۰ پیام و هرس درختان با ۴۶۷ پیام جزو پیام‌های پرتکرار ثبت شده از اول دی ماه تا امروز در این سامانه هستند.

وی با اشاره به کاهش زمان پاسخگویی به پیام‌های شهروندان و تلاش برای کمتر شدن این زمان خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری منطقه۶ برای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها از مجموعه مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای دارد.

مرتضی جعفری مسئول سامانه مردمی ۱۳۷ پلاس با اشاره به رسیدگی به موقع و موثر به مطالبات شهروندان منطقه۶ و ارائه خدمات با کیفیت و سریع ، افزود: برای محقق شدن رضایت ۱۰۰ درصدی شهروندان، موضوعات و مطالبات شهروندان با حساسیت و نگاه کارشناسانه پیگیری خواهد شد و تا کسب رضایت شهروندان و رفع مسائل، پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش ،این نشست با محوریت رسیدگی به پیام های سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ در حوزه خدمات شهری با حضور مدیر بازرسی،ریاست حوزه شهردار، معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهرداران نواحی ششگانه و رئیس و کارشناس سامانه مردمی +۱۳۷ برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.