×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کاشت درخت به پاسداشت شهدا و نفس های تازه شهر منطقه ۵

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، داوود گودرزی « شهردار منطقه ۵ » با اعلام این خبر گفت : به مناسبت هفته ملی منابع طبیعی و روز درختکاری ، در سطح محدوده نواحی ۷ گانه و در بیش از ۱۷۰ بوستان سطح منطقه ، تعداد ۱۴۰۰۰ اصله درخت مثمر و غیر مثمر را غرس شد که به تعداد شهدای بزرگوار منطقه ۵ در هر ناحیه صورت گرفت .
🔻شهردار منطقه ۵ ادامه داد : در این خصوص نواحی با کمک خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، بسیجیان ، فرماندهان انتظامی و سپاه ، روحانیون مساجد و نخبگان و مدیران محلات اسلامی در محدوده خود ، به کاشت این درختان اقدام کردند .
🔻گودرزی با اشاره به اهمیت موضوع درختکاری و ترویج فرهنگ کاشت درخت بر اساس سیره معصومین علیهم السلام و مشی عملی مقام معظم رهبری گفت : در آستانه ماه مبارک رمضان و در روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در کنار خانواده معظم شهدا ، روحانیون ، نخبگان ، مدیران منطقه ای و انتظامی و نظامی ، دانش آموزان و دیگر مهمانان با حضور در بوستان الهام تعداد ۱۱۰ اصله درخت مثمر نیز کاشته شد تا یاد این عزیزان همواره باقی بماند.
🔻او افزود : در این برنامه مادرانی که خداوند به تازگی فرزند به ایشان اعطا کرده نیز در این بوستان حاضر شدند و در قالب طرح نفس های تازه شهر و به احترام محیط زیست ، به نام فرزندان خود درخت غرس کردند .
🔺لازم به توضیح است که این برنامه با همت معاونت خدمات شهری ، معاونت فرهنگی ، ناحیه ۴ و ۷ و روابط عمومی منطقه برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •