×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تسهیلات وام، ویژه رانندگان تاکسی آسیب دیده اجتماعی

🔻به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران؛ دکتر احمد احمدی صدر گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری باتوجه به اینکه حجم فعالیت رانندگان تاکسی بسیار بالاست و آنها با مشقت امرار معاش دارند و در معرض آسیب های اجتماعی گوناگونی قرار دارند؛ پایگاه خدمات اجتماعی ویژه ای در سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ویژه کاهش آسیب اجتماعی رانندگان تاکسی راه اندازی شد.
🔻وی افزود: برخی از رانندگانی که با مشکلات مالی مواجه بودند از سوی مددکاران این پایگاه شناسایی و روند مددکاری آنها به شکل میدانی از محل سکونت و شرایط مورد نظر برای آنها در نظر گرفته شده که با مساعدت مدیرعامل سازمان تاکسیرانی وام ۳۰۰ میلیون ریالی برای ۲۰ راننده تاکسی آسیب دیده در نظر گرفته شده است.
🔻احمدی صدر ادامه داد: در حال حاضر سازمان تاکسیرانی با پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در این سازمان همکاری مناسبی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
🔻مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: باتوجه به اینکه رانندگان تاکسی مدام در ترافیک ، آلودگی هوا و تعامل با افراد گوناگون در جامعه هستند به همین منظور خدمات مشاوره و مددکاری به شکل رایگان برای آنها و خانواده هایشان در پایگاه اجتماعی مستقر در سازمان تاکسیرانی فراهم شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •