- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 13 مارس 2024
- کد خبر 65433
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش از ایکوپرس- مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)، در آستانه تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳، با پوشش حداکثری نمایندگیهای مجاز کشیک، فروشگاهها و استفاده از تمام ظرفیت گروههای امدادی، در مجموع با ۳۰۸۶ مرکز خدماتی، آمادگی کاملی برای ارایه خدمات به هموطنان خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در این طرح، حدود ۳۰۰ نمایندگی کشیک در سراسر کشور آماده ارایه خدمت به مشتریان هستند و به مناسب همزمانی ماه مبارک رمضان با این ایام، شش نمایندگی، به صورت شبانهروزی و برای مشتریان روزهدار، از افطار تا سحر، پذیرای خودروی مشتریان خواهند بود، همچنین ۸۹ نمایندگی، به صورت شبانه پذیرش خودروهای حمل شده توسط ناوگان امدادخودرو ایران را به صورت شبانه به عهده خواهند داشت.
در طرح پیش رو، ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، با ۲۸۰۰ اکیپ شیفت، شامل ناوگان تعمیرات، حمل، چند منظوره و پایگاه امدادی در شهرها و جادههای کشور فعال خواهند بود و حدود شش هزار نفر از کارکنان مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو به مشتریان خدمترسانی خواهند کرد.
با توجه به اینکه یکی از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایرانخودرو، کاهش زمان ترخیص خودرو از نمایندگیهاست، شرکت ایساکو از اوایل پاییز ۱۴۰۲، طبق جلسات مدون و برنامهریزیهای صورت گرفته، با پیشبینی میزان قطعات مورد نیاز خودروی مشتریان در تعطیلات عید و تامین و تخصیص آن به نمایندگیها و افزایش تعداد فروشگاههای مجاز کشیک در این ایام، تجهیزات و ملزومات کامل طرح را تدارک دیده و اقدامات به نحوی طرحریزی شده که میانگین زمان حضور امدادگران در محل مشتریان و میانگین زمان تعمیرات و خودروهای متوقع و متوقف در نمایندگیها بیش از پیش کاهش یابد.
در طرح خدمات و امداد نوروزی امسال همچون سال گذشته، ایاب و ذهاب خودروهای مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو امدادی به محل استقرار و درخواست مشتریان در ۱۰۴ هزار کیلومتر از جادههای سراسر ایران به صورت رایگان انجام خواهد شد.
در ایام نوروز به منظور پشتیبانی از اجرای بهینه طرح و پایش کیفیت ارایه خدمات در نمایندگیهای مجاز و مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور، نظارت کاملی به شکل حضوری و سیستمی صورت خواهد پذیرفت، به نحوی که برای دومین سال متوالی ستاد مرکزی متشکل از معاونان و مدیران به صورت روزانه در ایساکو حضور خواهند داشت و با برگزاری جلسه روزانه، برای مشکلات خاص خودروی مشتریان متوقف در نمایندگیها به سرعت تصمیمگیری و اقدام خواهد شد تا خودروها به سرعت ترخیص و به مشتریان تحویل شود و هموطنان با خیالی آسوده از ایام تعطیل خود لذت ببرند.
ایساکو علاوه بر ارایه خدمات به دارندگان محصولات ایرانخودرو همچون سالهای گذشته در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود، تا حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکتهای خودروساز کشور نیز خدمات امدادی ارایه خواهد کرد.
گفتنی است، مهمترین هدف مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو، تسهیل هر چه بیشتر خدمترسانی به هموطنان و تسریع ارایه خدمات است و یکایک معاونان، مدیران و کارکنان این مجموعه با تمام توان در راستای کسب رضایت هموطنان خصوصا در ایام تعطیلات نوروز برای به جا ماندن خاطرهای خوش میکوشند.
لازم به ذکر است، دارندگان محصولات ایرانخودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانهروز در سراسر کشور، میتوانند با مرکز پاسخگویی و امداد ایرانخودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو و نیز سایت www.۰۹۶۴۴۰.com بهرهمند شوند.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=65433