×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعیین تکلیف ۷۴ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم

به گزارش از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از ایرنا، سید عبدالمجید اجتهادی گزارشی از عملکرد این سازمان در دولت سیزدهم ارائه و اظهار کرد: کالاهای این سازمان از طریق چهار روش فروش، انهدام، اعاده و استرداد مورد تعیین و تکلیف قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: بازگشت ۳۷ هزار میلیارد تومان کالا از طریق اعاده به صاحبان مشاغل و چرخه تولید با رشد ۱.۲۳۰ درصدی در دولت سیزدهم رقم خورد.

وی با اشاره به فروش کالاهای این سازمان، بیان کرد: فروش ۲۰ هزار میلیارد تومان اموال منقول در این دولت رقم خورد که نسبت به مدت مشابه سال‌های قبلی با رشد ۴۲۵ درصدی روبرو بود.

اجتهادی گفت: ۹۵ درصد روش‌های فروش این سازمان از طریق برگزاری مزایده‌های الکترونیکی سراسری در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت صورت می‌گیرد.

برگزاری ۲۶۳ مرحله حراج خرده‌فروشی در ۲۵ استان

اجتهادی با بیان اینکه بخشی از کالاهای این سازمان نیز از طریق سامانه حراج خرده‌فروشی به فروش می‌رسد، گفت: این سامانه از خردادماه سال ۱۴۰۲ برای تسهیل در دسترسی عموم مردم و ایجاد شرایط یکسان رقابتی رونمایی شد.

وی اعلام کرد: بیش از ۲۶۳ مرحله حراج در ۲۵ استان کشور با بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ قلم کالا ازجمله لوازم خانگی برگزار شد که ارزش پایه و کارشناسی این کالاها ۲۳ میلیارد تومان بود که در نهایت در فضای رقابتی به ۴۰ میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تعداد شرکت‌کنندگان در سامانه خرده‌فروشی را ۳۶ هزار عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •