×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت

بسم الله الرحمن الرحیم
۲۹اسفند، سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت در تاریخ مبارزه و استقامت این مرز و بوم، روزی ماندگار و آغازی برای خوداتکایی و تقابل با سلطه اجانب و نیز نمایش استقلال طلبی و عزت خواهی ملت مسلمان و سرافراز ایران است . این روز بزرگ، یادآور رویدادی بزرگ و درس آموز است که اراده مقاومت و صبر را در روح و جان جامعه ایرانی دمید تا به مدد همّت، مدیریت، تجربه و دانش بومی با گذر از سختی ها، قله های رفیع افتخار و اقتدار را فتح نماید .
شرکت پتروشیمی ارومیه بر خود می بالد که در حوزه پتروشیمی ، با تلاش شما جهادگران کوشا و خدوم خود در مسیر ارزش آفرینی، امید بخشی و تامین پایدار ، دستاوردهای درخشانی داشته و با تکیه بر خودباوری، نبوغ و خلاقیت موثرتان ، راه ارزشمند استقلال و خودکفایی را هموارتر نموده است .
اینجانب با یادآوری نقش اثرگذار شهیدان گرانقدر حوزه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و قدردانی از صبر و استقامت خانواده های معظّم آنان، پیوند این روز ملی و مبارک را با ایام سال نو و بوی خوش بهار به فال نیک گرفته به یکایک ملت شریف ایران، خانواده بزرگ صنعت نفت و گاز و بویژه شما همکاران عزیز و خانواده های گرامی تان ، تبریک و تهنیت می گویم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای همگان ، تحقق تعالی و توفیقات روز افزون را از درگاه خداوند سبحان، استعانت می نمایم.
اکبر اسمعیلی
نائب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •