×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور پرقدرت در صنایع پایین دست، حرکت به سمت «جهش تولید» است/هر مانع و تحریمی با مشارکت مردمی و با اتکا به تقویت اقتصاد درون‌زا، شکسته خواهد شد

به گزارش از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن کامل پیام دکتر علی عسکری به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
لَهُ مُعَقِّباتٌ مِن بَینِ یَدَیهِ وَمِن خَلفِهِ یَحفَظونَهُ مِن أَمرِ اللَّهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم ۗ

در مسیر پرشتاب و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سال ۱۴۰۲ به سرآمد و طلیعه‌ای نو و گامی جدید در سال ۱۴۰۳ به سوی «جهش تولید با مشارکت مردم» در مقابل ما قرار دارد.

بهار ۱۴۰۳ که همزمان با بهار جان‌ها، ماه مهمانی خداوند کریم شده، تقارن مبارکی است برای حرکتی پرشتاب‌تر، چابک‌تر و با انگیزه بیشتر به سوی قله.

سال ۱۴۰۲ در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان شرکت سرآمد و برتر ایران در درآمدزایی، صادرات و ارز آوری برای میهن اسلامی، سالی همراه با به ثمر رسیدن دو پروژه مهم پالایش گاز هویزه خلیج فارس و پتروشیمی گچساران در راستای «افزایش تولید» بود که سبب خیر و برکات فراوانی برای محیط زیست و اقتصاد کشور خواهد بود.

افزایش تولید که در سال‌های اخیر همواره در دستور کار بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور بوده، با برنامه‌ریزی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج برای حضور پرقدرت در صنایع پایین دست به سمت «جهش تولید» حرکت خواهد کرد و این مهم محقق نخواهد شد مگر با مشارکت مردم در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدکنندگان داخلی، محققان، دانشمندان و فعالان صنعت پتروشیمی.

ایمان دارم که سرنوشت این کشور در مسیر بهبودی، پیشرفت، رفاه و توسعه پیش خواهد رفت چرا که اینها خواست ملت است و عجین شدن خواست مردم با همت و تلاش و تخصص جمعی، معجزه خواهد کرد و هر مانع و تحریمی با همین مشارکت مردمی و با اتکا به تقویت اقتصاد درون‌زای کشور، شکسته خواهد شد.

بدون شک حمایت‌های دولت محترم و تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی و فراهم آوری فضای کسب و کار مناسب برای مشارکت و سرمایه‌گذاری بیشتر مردم در این جهش تولید ضروری است.

فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ را به همه مردم عزیز ایران و همکاران سخت‌کوشم در گروه بزرگ پتروشیمی خلیج فارس تبریک می‌کنم و برای همه شما سلامتی، موفقیت و بهروزی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امید دارم که در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، بتوانیم همه با هم و دست در دست هم، به سوی پیشرفت و رشد اقتصادی کشور حرکت کنیم.
بهار ۱۴۰۳
علی عسکری
مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •