×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام مدیریت عالی بانک ایران زمین به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

در این پیام آمده است:

فرارسیدن فصل بهار، نماد زیبایی و حیات دوباره طبیعت است و همزمانی آن با بهار قرآن دو عید را به ارمغان آورده است. آغاز سال نو فرصتی ارزشمند برای ترسیم اهداف تازه، قدم نهادن در مسیر پیشرفت و رسیدن به نتایج مطلوب و بهار قرآن فرصتی برای پالایش خویشتن است.

یقیناً هر موفقیت و پیشرفتی نیازمند تلاش و تعهد فردی و گروهی است. کارکنان متعهد بانک ایران زمین با تخصص و تجربه خود در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با خلاقیت، انگیزه و مشارکت همواره خدمات با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار داده اند.

در سالی که گذشت بانک ایران زمین با یک تحول موفق در بخش های مدیریتی خود توانست کارکنان جوان را جایگزین همکاران بازنشسته کرده و نیروی تازه نفس و با تجربه را وارد حوزه اجرایی کند. ایجاد انگیزه و افزایش مسئولیت پذیری در نیروهای جوان بانک از اهداف اصلی این جهش موفق بوده است.

بی شک این تغییر و تحول در سال آینده نتایج قابل قبول و آثار مطلوبی همچون ارائه خدمات با کیفیت و در شأن مشتریان بانک ایران زمین را همراه خواهد داشت.

در سال ۱۴۰۳ که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، وظیفه خود می دانیم که به عنوان یک بنگاه اقتصادی در جهت رشد تولید داخلی و حمایت از چرخه اقتصاد کشور، تمام توان و نیروی خود را به کار گرفته و با حمایت از کسب و کارهای نوپا و جوانان این مرز و بوم، سهم کوچکی در آبادانی میهن عزیزمان داشته باشیم.

بانک ایران زمین در راستای عمل به وظیفه مسئولیت اجتماعی خود و با هدف رشد و توسعه جامعه با مشارکت در طرح جهش مسکن و امضای تفاهم نامه مشترک با بنیاد آینده سازان محلات، طرح ملی توانمندسازی و حمایت از محلات کم برخوردار در کشور را در سال ۱۴۰۲ کلید زد.

بانک ایران زمین با مشارکت در طرح ملی جهش مسکن و با اجرای طرح ۲۰۲۰ ضمن کمک به توسعه کشور، در پنج حوزه مسکن، اشتغال، سلامت، تغذیه و پوشاک و تحصیلات حضوری موثر خواهد داشت.

همچنین براساس تصمیمات اتخاذ شده توسط مدیریت ارشد بانک، تلاش خواهد شد در سال ۱۴۰۳ با ارج نهادن بر تلاش همکاران زمینه خانه دار شدن آنها و به ثمر رسیدن پروژه مسکن پرسنل محقق شود.

در آستانه سال جدید ضمن آرزوی سلامتی و برکت برای همه مردم کشور و قدردانی از زحمات کارکنان بانک ایران زمین، امیدواریم بتوانیم به رسالت خود در اعتلای نام ایران زمین عمل کنیم و در راستای تحقق اهداف تعیین شده گام برداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •