×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ظرفیت تولید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۴ درصد افزایش می‌یابد/ جهش تولید با اصلاح محیط کسب و کار محقق می‌شود/ ۱۰ طرح امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر علی‌عسکری در «نشست مدیران ارشد صنعت پتروشیمی به‌منظور تحقق جهش تولید با مشارکت مردم»، که از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۳، کلمه جهش را به کار بردند که این انتخاب یک پیام دارد و آن این است که حرکت عادی و معمولی کافی نیست.

وی تصریح کرد: محیط کسب و کار در ایران خوب نیست و باید بروکراسی مضر ادارات که ترمز بخش تولید شده، اصلاح شود؛ در واقع جهش تولید با اصلاح محیط کسب و کار محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای رقابت است و مفهوم جهش تولید این است که باید انقلابی و جهادی عمل کنیم، اظهار داشت: توسعه صنایع پایین دست در جهش تولید در صنعت پتروشیمی نقشی مهم دارد و مردم در این بخش می‌توانند مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، افزود: برای فراهم‌سازی محیط مناسب کسب‌وکار باید گره‌گشایی کنیم تا سرمایه‌گذاران به سمت کار مولد روی آورند، در این مسیر دولت نیز می‌بایست در تأمین مالی به سرمایه‌گذاران کوچک و متوسط کمک کند تا سرمایه‌های خرد به سمت سرمایه‌گذاری‌های مولد آورده شود.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ادامه از تولید حدود ۲۴ میلیون تن محصول پتروشیمی با حدود ۶ درصد افزایش در این گروه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ظرفیت تولید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال ۱۴۰۳ حدود ۱۴ درصد هدف‌گذاری شده و تولید واقعی بیش از ۲ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

به گفته دکتر علی عسکری در سال ۱۴۰۳، ۱۰ طرح گروه صنایع پتروشیمی شامل طرح‌های پتروشیمی هنگام، صدف، ارغوان گستر ایلام، شیرین‌سازی پتروشیمی نوری، بازسازی پارازایلین بوعلی، تصفیه‌خانه و بازیافت اتان پتروشیمی بندرامام، هایکو کارون، پتروپرک پویا، نگین سنقر و پتروآرمند لردگان به بهره‌برداری خواهند رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •