×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با حضور رئیس جمهور انجام شد: انعقاد قرارداد واگذاری پساب تصفیه‌خانه‌های شهرهای شازند، آستانه و مهاجران

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند ، استاندار مرکزی در این آیین گفت: قرارداد بازچرخانی پساب تصفیه‌خانه‌های ۱۶ استان امروز به صورت متمرکز با حضور رئیس جمهور منعقد و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: از مجموع این قراردادها ۱۶ درصد مربوط به استان مرکزی بود که بازچرخانی و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه‌های شهرهای شازند، آستانه و مهاجران به مدت ۲۵ سال به شرکت‌های پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) و پتروشیمی شازند واگذار شد.

وی ادامه داد: قرارداد تصفیه‌خانه پساب شهرهای شازند و آستانه با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال با شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند منعقد شد.

استاندار مرکزی بیان کرد: طی این قرارداد عملیات توسعه ۴۸ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و خطوط انتقال در شهرهای شازند و آستانه در مدت ۳۶ ماه توسط سرمایه‌گذار انجام و به مدت ۲۵ سال ۵۵ میلیون متر مکعب پساب را وارد چرخه تولید خود می‌کند.

مخلص الائمه مجموع سرمایه‌گذاری شرکت پتروشیمی شازند برای ساخت تصفیه‌خانه پساب شهر مهاجران را نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: براین اساس تامین مالی برای توسعه ۴۶ کیلومتر و اصلاح ۵۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب خطوط انتقال، تامین مالی برای اصلاح سه هزار و ۴۴۳ فقره انشعاب فاضلاب و ساخت یک باب تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت ۹ هزار و ۴۹۰ متر مکعب در سال بیستم قرارداد بر عهده شرکت سرمایه‌گذار خواهد بود.

وی افزود: در مقابل شرکت پتروشیمی شازند ۵۷ میلیون متر مکعب پساب را به مدت ۲۵ سال وارد چرخه تولید می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •