×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح ضربتی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نواحی ششگانه قبله تهران

 

🔺به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار منطقه گفت: مبحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از جمله مطالبات شهروندان است که بر همین اساس یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد شهری در سال جدید، اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران است.

🔺شهردار منطقه ۲۰ افزود: این طرح در ۴ محور ساماندهی کودکان‌کار، متکدیان، زباله‌گردها و معتادان متجاهر و افراد بی سرپناه انجام می‎شود که با اجرای همه جانبه آن در محلات می‌‍توان شاهد تغییر چهره شهر و ارتقاء رضایت‌مندی شهروندان بود.

🔺وی عنوان کرد: در همین راستا، با برگزاری جلسه قرارگاه اجتماعی در منطقه هماهنگی طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ، برنامه عملیاتی  و تمهیدات اجرایی مورد نیاز در منطقه ۲۰ مصوب شد و با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل‌های موجود و پیگیری های مداوم و رصد شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت.

🔺ایشان خاطر نشان کرد: پاک سازی شهر از ناهنجاری‌های شهری و احساس امنیت شهروندان از جمله دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است که به صورت جدی در منطقه ۲۰ اجرایی می‌شود.

🔺وی تاکید کرد: طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی مطابق با ضوابط قانونی و با استقرار و فعالیت  اکیپ‌های حامی شهر و سازمان پسماند در محلات منطقه با حفظ کرامت انسانی تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •