×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 62 خبر
ستاد “جهش تولید محیط زیست محور” تشکیل می‌شود

  

به گزارش از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ “حلیا سادات حسینی” با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و همچنین سیاست های موجود در زمینه محیط زیست در حوزه مشارکتهای مردمی گفت: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ، مردمی سازی محیط زیست را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

 

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در راستای نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری از تشکیل ستاد« جهش تولید محیط زیست محور» در این اداره کل ، خبر داد و گفت: اعضاء این ستاد متشکل از شرکتهای دانش بنیان ، نهادهای مرتبط، دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و همکاران اداره کل محیط زیست خواهد بود که با تشکیل این ستاد و اقدامات مرتبط با محیط زیست ، منشا اتفاقات خیر و اثر گذار در حوزه محیط زیست شهری خواهیم بود.

 

حسینی در ادامه جلسه به بحث پویایی و انگیزه کاری در محیط کار پرداخت و گفت: در زمینه سیاست گذاری برنامه های ابلاغی در بدنه شهرداری به مناطق ۲۲ گانه، خلاقیت و نوآوری از ارکان مهم کاری می باشد که می بایست ، نظارت مستمر و پیگیری برنامه ها ،ضمیمه این موضوع گردد. تا بیشترین اثرگذاری و نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

حسینی در پایان جلسه از برگزاری « جشنواره عملکرد محیط زیست شهری» در سال جدید خبر داد و گفت : این جشنواره با هدف ارایه عملکرد محیط زیست شهرداری تهران و تعامل و استفاده از نیروهای مردمی در حوزه محیط زیست برگزار خواهد شد و زمان و جزئیات آن ،متعاقبا اعلام می شود.

 

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از همکاران متولدین اسفند و فروردین ماه، احکام اعضاء کمیته فنی و نظارتی اداره کل ، در سال جدید اعطا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •