×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 38 خبر
۴شنبه محله با ارم آغاز شد/توسعه محله محروم ارم در دستور کار سریع همه بخش های مدیریت شهری قرار گرفت

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، عصر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه شهردار منطقه ۵ به همراه تعدادی از معاونین، روسای ادارات و شهردار ناحیه ۴ با حضور در محله ارم به بازدید از پروژه های توسعه محلی و مراکز فرهنگی و خدماتی رفته و به بررسی موضوعات مدیریت شهری در مقیاس محلی پرداختند . این بازدید از بوستان الهام آغاز شد. شهردار منطقه ۵ در این بازدید از نزدیک با تعدادی از شهروندان نیز گفتگو نمود و در راستای رفع معضلات و مشکلات بوستان، دستورات لازم را صادر کرد.
🔻گودرزی سپس با حضور در سرای محله ارم ضمن بازدید از سرای محله به سالن اجتماعات سرای محله ارم رفت و در برنامه ملاقات مردمی جمعی از شهروندان و نخبگان محله شرکت نمود. در ابتدای این برنامه شهردار منطقه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ از جمله افتتاح ۶ ایستگاه مترو و ۲ ورودی جدید ایستگاه ارایه نمود و به سرعت انجام پروژه ها در مدیریت شهری جدید اشاره کرد.
🔻در ادامه این برنامه تعدادی از شهروندان مشکلات محله را مطرح نموده و شهردار نیز دستورات لازم را صادر کرد.
🔻در این برنامه گودرزی به مناسبت فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۲ نفر از همکاران شهرداری که خانواده آنها در ارتش خدمت می کردند با اهدای لوح یادبودی قدردانی نمود.
🔻او همچنین با اهدای جوایزی از تیم فوتبال نونهالان و تیم کنگ فو نونهالان دختران محله از ایشان تجلیل کرد.
🔻در ادامه شهردار منطقه ضمن بازدید از میدان میوه و تره بار محله ارم ، به حسینیه ثامن الائمه(ع) رفت و اقامه نماز نموده و سپس ادامه ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان در این مکان برگزار شد.
🔻در این برنامه شهروندان درخواست های خود از جمله احداث مسجد و درمانگاه را مطرح و گودرزی دستورات لازم جهت بررسی و پیگیری را صادر نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •