×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 36 خبر
دریافت گواهی سازگاری با محیط ‌زیست برای چهارمین سال پیاپی توسط تلویزیون‌های LG OLED evo

ال‌جی الکترونیکس (LG) به کسب افتخار به‌موجب تعهد استوار خود به پایداری و انجام اقدامات سازگار با محیط زیست ادامه می‌دهد. تلویزیون‌های LG OLED evo سری ۲۰۲۴، برای چهارمین سال پیاپی موفق به دریافت گواهی کاهش CO2 1 (ReducingCO2) و CO2 اندازه‌گیری شده۲ (Measured CO2) از Carbon Trust 3 و گواهی Environmentally Evaluated Mark4 از Société Générale de Surveillance SA (SGS) شدند که حاکی از اقدامات و ابتکار عمل‌های مؤثر ESG شرکت ال‌جی است. جدیدترین تلویزیون‌های LG OLED نیز دومین گواهی موفقیت خود در محتوای بازیافتی (Recycled Content) 5 را دریافت کردند که نشان‌دهنده احساس مسئولیت زیست‌محیطی ال‌جی می‌باشد.

 

Carbon Trust با ارزیابی اثرات زیست‌ محیطی کل چرخه عمر هر محصول از تولید تا توزیع، استفاده و بازیافت در راستای تحقق آینده عاری از انتشار کربن (که با نام آینده کربن صفر از آن یاد می‌شود) فعالیت می‌کند. گواهی SGS بر بهره‌وری منابع و وجود مواد خطرناک تمرکز دارد درحالی‌که Intertek درصد مواد بازیافتی استفاده شده را اندازه‌گیری می‌کند. رویکردهای جداگانه این سازمان، شیوه‌های مصرف مسئولانه را در میان صنایع مختلف ترویج می‌کنند و از این طریق نقش خود را در هدف گسترده‌تر پایداری در سراسر جهان ایفا می‌کند.

 

لازم به ذکر است ماهیت خودنورده تلویزیون‌های LG OLED در ارزیابی‌های دقیق پایداری توجه چشمگیری را به خود جلب می‌کند. این تلویزیون‌ها بر خلاف تلویزیون‌های LCD نیازی به نور پس‌زمینه ندارند. این امر باعث می‌شود از ساختار ساده‌تر و مواد تشکیل‌دهنده کمتری در تولید آن‌ها استفاده شود. به‌عنوان‌مثال تلویزیون ۶۵ اینچی LG OLED evo از فیبر کامپوزیتی بسیار سبک‌وزنی ساخته شده است که تنها به ۴۰ درصد از پلاستیک به‌کاررفته در تولید یک تلویزیون LCD متداول با ابعاد مشابه نیاز دارد و وزن آن نیز ۲۰ درصد کمتر است.

 

بر مبنای تخمین فروش امسال تلویزیون‌های LG OLED انتظار می‌رود مقدار کل پلاستیک مصرفی در تولید تلویزیون‌های LG OLED از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴، چهل و پنج هزار تن کمتر از میزان مصرف شده در تلویزیون‌های LCD فروخته شده در همین بازه زمانی باشد. کاهش مصرف پلاستیک منجر به کاهش تقریباً ۲۳۴۰۰۰ تنی در انتشار سالانه کربن می‌شود که معادل دی‌اکسید کربنی است که یک جنگل کاج در طی سی سال جذب می‌کند. این عدد معادل یک سوم مساحت سئول یا در حدود ۳۱۰۰۰ زمین فوتبال است.

 

حدود ۲۰ درصد از پلاستیک مورداستفاده در تولید تمامی تلویزیون‌های ال‌جی پلاستیک بازیافتی است که معادل تقریباً ۴۰۰۰ تن از زباله پلاستیکی بازیافت شده در سال است.

 

ال‌جی جدای از فعالیت‌های زیست محیطی خود به دلیل ابتکار عمل‌های ESG متنوعی که به کار گرفته جوایز بسیاری را از طرف سازمان‌های معتبر محلی و بین‌المللی دریافت کرده است. در سال ۲۰۲۳ نام ال‌جی برای دوازدهمین سال پیاپی در فهرست پایداری جهانی Dow Jones (DJSI World) قرار گرفت. فهرست DJSI World ۱۰ درصد برتر از ۲۵۰۰ شرکت‌ بزرگ جهانی را بر اساس شیوه‌های بلندمدت اقتصادی، زیست محیطی، اجتماعی و مدیریتی آن‌ها رتبه‌بندی می‌کند. قرارگرفتن شرکت ال‌جی در این فهرست پر افتخار برای ۱۲ سال متوالی نقطه عطف مهمی محسوب می‌شود زیرا این شرکت تنها شرکت کره‌ای در دسته‌بندی صنایع تجهیزات و محصولات سرگرمی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که به این مرحله دست‌یافته است.

 

علاوه بر این ال‌جی موفق شد برای سه سال پیاپی رتبه A جامع (Comprehensive A grade) را از مؤسسه ارزیابی و رتبه‌بندی ESG استانداردهای ESG کره جنوبی (KCGS) دریافت کند و در سال گذشته برای چهارمین سال پیاپی رتبه A رتبه‌بندی ESG مؤسسه Morgan Stanley Capital International (MSCI) را دریافت کند.

 

Baik Seon-pill رهبر بخش برنامه‌ریزی محصول شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی در این باره گفت: ٬٬تلویزیون‌های LG OLED رهبری بازار را به‌عنوان برترین انتخاب برای بهترین تجربه‌ پریمیوم تماشا از آن خودکرده و مرزهای استاندارد ESG را فراتر برده است. ال‌جی به تلاش‌های مستمر خود در ایجاد زمینی بهتر برای همه متعهد خواهد ماند. “

 

۱ مدل‌های ۷۷/۶۵/۵۵ اینچی LG OLED evo G4

۲ مدل‌های ۹۷/۸۳ اینچی LG OLED evo G4 و تمامی مدل‌های LG OLED evo C4

۳ فقط مربوط به محصولات موجود در فهرست فروخته شده در بازارها/منطقه‌های شرکت‌کننده در برنامه رتبه‌بندی Carbon Trust

۴ تمام مدل‌های LG OLED evo G4 و C4

۵ تمام مدل‌های LG OLED evo G4 و C4

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •