×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 23 خبر
عملکرد درخشان منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲

 

به گزارش  از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، محمدرضا پیرحسینلو با اعلام اینکه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ عملکرد بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش‌های صورت گرفته در این منطقه جهش قابل توجهی در میزان تولید و صادرات مواد معدنی و همچنین ارزآوری برای کشور صورت گرفته است.

 

وی با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۸ میلیون و ۹۱۰ هزار تن تولید در این منطقه ویژه صورت گرفته است خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ میزان تولید به بالغ بر ۹ میلیون و ۶۹۶ میلیون تن رسید که رشدی ۹ درصدی در تولیدات این منطقه می‌باشد.

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس میزان صادرات از اسکله اختصاصی منطقه در سال ۱۴۰۱ را بالغ بر ۴ میلیون۱۰۶ هزار تن ذکر و یادآور شد: این میزان صادرات در سال ۱۴۰۲ به بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۳ هزار تن رسید که با رشد ۱۴۹ درصدی یک جهش بی‌نظیر را نشان می‌دهد.

 

پیرحسینلو ارزش صادرات انجام شده در سال ۱۴۰۱ را ۲.۱ میلیارد دلار اعلام و بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۲ به ۲.۶ میلیارد دلار رسید که ۲۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده تصریح کرد: قطعاً در سال ۱۴۰۳ نیز روند رشد میزان تولید و صادرات در این منطقه ویژه شکسته خواهد شد و توانمندی کارگران و کارکنان سختکوش را با ثبت رکوردهای جدید در سال جاری بیشتر نمایان خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •