×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 23 خبر
عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

به گزارش  از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، رامین ملماسی مدیر عامل کارگزاری در خصوص عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران اظهار داشت: بیش از ۹ میلیارد سهم به ارزش هر سهم ۳۰۴۶ ریال (معادل ۸۵ درصد از سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال) متعلق به وزارت ورزش و جوانان از طریق سازمان خصوصی سازی و توسط شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن در بازار پایه فرابورس به صورت عمده عرضه و معامله گردید.

ملماسی در ادامه اعلام داشت: امیدواریم با تحقق این رویداد مهم و حضور مالکان جدید در این باشگاه بزرگ شاهد تحولات و رویداد های برجسته تری در بخش اقتصادی این باشگاه باشیم.

محمود قامت معاون سازمان خصوصی سازی کشور درباره جزئیات فروش بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امروز متقاضیان خرید دو باشگاه از طریق فرا بورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال ایران توسط کنسرسیومی از هلدینگ شرکت‌های صنایع پتروشیمی معامله شد و ارزش کلی مبلغ آن حدود ۲ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان بود.

معاون سازمان خصوصی سازی کشور عنوان داشت: برای سهام شرکت پرسپولیس هم کنسرسیومی از بانک‌ها اقدام به خرید کردند؛ قیمت هر سهم پایه ۳۵۸۰ ریال اعلام شد که ۸۵ درصد از سهام بود و رقمی در حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شد.

وی افزود: با توجه به ضرب الاجلی که AFC تعیین کرده است، خریداران باید ۱۰ درصد از مبلغ خرید را واریز کنند و انعقاد قرارداد انجام شود. سپس تشریفات معمول انجام می‌شود که متعاقباً انتقال سهام از وزارت ورزش و جوانان به خریداران جدید صورت می‌گیرد و با این خرید مطالبه هواداران دو باشگاه پاسخ داده می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •