×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
تاکید وزارت کشور بر‌ توسعه متوازن استان‌هاست

هدایت با اشاره به پیروزی‌های ملت ایران در ۲۶ فروردین در «وعده صادق» و پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی افزود: در نظامی زندگی‌ می کنیم که شجاعت برخورد با استکبار جهانی در نزد نیروهای مقتدر نظامی کشورمان وجود دارد.

 

وی عمده‌ترین مشکلات استان را در حوزه خوراک و توسعه میادین نفت و گاز عنوان کرد و ادامه داد: مسائل فرا استانی و فرادستگاهی در قرارگاه پیشرفت و ‌توسعه‌ ‌منطقه‌‌ای وزارت کشور طرح و پیگیری می‌شود.

 

وی با تقدیر از مدیریت شرکت پتروشیمی ایلام در جهت تحقق شعار سال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان ادامه داد:دبیرخانه زنجیره ارزش برای بررسی و پیگیری مشکلات استان‌ها در وزارت کشور ایجاد شده است.

 

معاون اقتصادی استاندار ایلام :

ایلام یک کارگاه صنعتی است

 

شهریار عباسی در این نشست با بیان اینکه استان ایلام با ۱۱درصد ذخائر گاز و ۶ درصد نفت و فعالیت شرکت‌های بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی تبدیل به یک کارگاه بزرگ صنعتی شده است.

 

عباسی با اشاره به اینکه استان ایلام در ۸ سال دفاع مقدس و ۸ سال پس آن به مدت ۱۶ سال از توسعه صنعتی عقب افتاد افزود:استان‌های صنعتی کشور بر خلاف ایلام با دلار ۷ تومانی زیرساخت‌های لازم را فراهم کردند .

 

وی ادامه داد: به برکت نظام اسلامی در بیشتر مناطق استان از دهلران تا چوار ، ایلام و ایوان، صنعت استان فعال و پویا در‌ چرخه ارزش‌افرینی و تولید قرار دارد.

 

عباسی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت‌ تکمیل زنجیره ارزش می‌باشد و‌ زنجیره ارزش‌ مهم استان در حوزه انرژی (نفت،گاز و‌پتروشیمی) است افزود:در جهت بررسی و هماهنگی بیشتر بین شرکت‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دستیار امور صنعتی وزارت کشور از زیرساخت‌های استان بازدید کرد.

 

سیدغلامحسن گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام نیز گزارشی از روند تولید و اقدامات انجام شده ارائه کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، مجید هدایت مشاور و دستیار وزیر ‌کشور در امور صنعتی، شهریار عباسی معاون اقتصادی استاندار ایلام و مدیران حوزه انرژی استان از واحدهای مختلف شرکت پتروشیمی ایلام بازدید کردند و در راستای هماهنگی بین دستگاهی بحث و تبادل نظر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •