×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر از خدمات بیمه دانا در قبال مجروحین و شهدای حادثه تروریستی کرمان

به گزارش  از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست مشترکی که روز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه با حضور رضا رضایی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان و همراهان در محل ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد، با تبریک گرامی‌داشت هفته معلم، بر استمرارِخدمت‌رسانیِ مطلوب به معلمان و فرهنگیان این استان تأکید کرد.

مدیرعامل بیمه دانا در این جلسه، قرارداد فی‌مابین این شرکت و وزارت آموزش‌وپرورش را موهبتی الهی دانست و افزود: ارائه خدمات به جامعه فرهنگیان، برای ما افتخار بزرگ و ارزشمندی است.

دکتر رضا جعفری در این جلسه با بیان اینکه ارائه خدمات به جامعه فرهنگیان، برای ما افتخار بزرگ و ارزشمندی است، خاطرنشان کرد: امیدوارم همواره حرکت قطار خدمت‌رسانیِ بیمه دانا به فرهنگیان و معلمان ادامه یابد. نقش خطیر معلم، مهندسیِ نیروی انسانی در جامعه است و اگر در حوزه معیشتی و رفاهی و به‌ویژه در حوزه سلامت، با آسودگی خاطر در کلاس درس حاضر شود، حتماً خروجی آن کلاس، مطلوب‌تر بوده و اثرات ارزشمند آن در خصوص مسائل کلان نظام و کشور نیز نمود خواهد یافت.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا در این نشست با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان یادآور شد: آنچه تاکنون در خصوص ارائه خدمات به مجروحین و خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان از سوی بیمه دانا صورت گرفته است، وظیفه‌ای ملی و اجتماعی بوده که هیچ انتظاری در قبال آن وجود ندارد و بیمه دانا همواره متعهد به انجام‌ وظیفه قانونی خود در قبال این عزیزان خواهد بود.

مدیرعامل بیمه دانا ضمن اشاره به دیدار با یکایک مجروحین و خانواده‌های شهدای دانش‌آموز و فرهنگیِ حادثه تروریستیِ کرمان، خاطرنشان کرد: بیمه دانا روند درمان مجروحان این حادثه را از همان ابتدا تا بهبودی کامل در بیمارستان‌های کرمان و تهران پیگیری کرده است.

وی در این جلسه با اشاره به اینکه بیمه دانا در بازه زمانی‌ مربوط به قرارداد با وزارت آموزش‌وپرورش که نزدیک به دو سال از آن می‌گذرد، بالغ ‌بر ۱۹ میلیون و چهارصد هزار فقره خدمت به فرهنگیان عزیز ارائه کرده است، افزود: ده میلیون و پانصد هزار فقره از خدمات ارائه‌شده در سال انعقاد قرارداد یعنی سال ۱۴۰۱ بود و الباقی آن در سال دوم قرارداد و در مدت ده ماه، ارائه شده است.

دکتر رضا جعفری در این خصوص ادامه داد: به‌طور میانگین، در حوزه ارائه خدمات به وزارت آموزش‌وپرورش یعنی فرهنگیان و خانواده‌هایشان، به ازای هر نفر بیمه‌شده از حدود یک‌میلیون و چهارصد هزار نفر بیمه‌شده در بخش درمان تکمیلی، حدود هفت مرتبه مراجعه به مراکز درمانی و ‌پارکلینکیی و بیمارستاتی داشتیم که این آمار نشان می‌دهد بیش از استاندارد صنعت بیمه در کشور و دنیا توانسته‌ایم به فرهنگیان خدمات ارائه دهیم که این آمار و ارقام حاکی از توانمندی بسیار بالای بیمه دانا به‌لحاظ زیرساختی و دارابودن کادر پزشکی و سرمایه انسانی متخصص، حدود ۱۵ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد و همچنین شبکه عظیم‌ و گسترده سه هزار و ۵۰۰ نفری نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور است.

مدیرعامل بیمه دانا در پایان سخنانش در این نشست، با اشاره به اینکه قصد داریم در قرارداد جدید، کارت اعتباری را به‌عنوان بستر جدید خدمت‌رسانی در حوزه درمان فرهنگیان جایگزین کنیم، اظهار امیدواری کرد که بیمه دانا بتواند در سال‌جاری قرارداد جامع‌تر و کامل‌تری را در همه بخش‌های بیمه‌ای با وزارت آموزش‌وپرورش و فرهنگیان عزیز منعقد کند.

در ادامه این نشست، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان نیز از مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بیمه دانا به‌دلیل اقدامات سریع و مناسب برای پرداخت خسارات حادثه‌دیدگان، غرامت بیمارستانی و هزینه‌های بستری و درمانی فرهنگیان به‌ویژه شهدا و مجروحان دانش‌آموز و فرهنگی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، همچنین خدمت‌رسانیِ مطلوب و شایسته به معلمان و فرهنگیان این استان تقدیر و تشکر کرد.

وی به شهادت ۲۷ دانش‌آموز، ۲ فرهنگی شهید و بیش از ۱۲۰ مجروح فرهنگی و دانش‌آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و افزود: بیمه دانا روند درمان مجروحان این حادثه را متعهدانه از همان ابتدا تا بهبودی کامل ایشان پیگیری کرد.

رضایی با تأکید بر ضرورت همراهی با خانواده‌های شهدا و مجروحین این حادثه و همچنین با اشاره به شهادت محمدمهدی ایرانمنش نوجوان ۱۳ ساله از مجروحان حادثه تروریستی کرمان، از دکتر رضا جعفری خواست همانند گذشته حمایت‌های ارزنده و شایسته بیمه دانا نسبت به شهدا و جانبازان گران‌قدر این حادثه تداوم یابد، چراکه این اقدام در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی قابل‌ تقدیر و ماندگار است و خیروبرکت به همراه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان همچنین بر لزوم اطلاع‌رسانیِ آموزش‌وپرورش در خصوص خدمات ارائه‌شده از سوی بیمه دانا به همکاران و معلمان در کرمان و سراسر کشور تأکید کرد و گفت: آموزش‌وپرورش باید به معلمان و فرهنگیان بهترین و مطلوب‌ترین امور رفاهی را ارائه دهد.

حسین کرچیان رئیس شعبه کرمان بیمه دانا نیز در بخشی از این جلسه به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد این شعبه در خصوص خدمت‌رسانی به معلمان و فرهنگیان در استان کرمان پرداخت.

گفتنی است در پایان این نشست، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اهدای لوح تقدیری از خدمات ارزنده و ماندگار دکتر جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ، اعضای هیئت‌مدیره و کارکنان بیمه دانا، تجلیل و قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •