×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 23 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاهش بروکراسی به افزایش رضایتمندی مشتريان منجر مي شود

به گزارش “سیمای اقتصادی” امامی در جمع همکاران مدیريت شعب استان کرمانشاه اظهارداشت: افزایش رضایت مشتریان در اولویت کاري بانک قرار دارد و مديران سازمان تلاش مي کنند تا با راه اندازي سامانه هاي مختلف علاوه بر ارتقاء سرعت ارائه خدمت به مراجعين ميزان بروکراسي را كاهش دهند.

وی افزود: سهل گیری در تشکیل پرونده هاي تسهيلاتي بهترين تبليغ براي بانک است؛ با اين حال بايد به رعايت بهداشت اعتباري توجه شود تا مطالبات بانک افزايش پيدا نکند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.