- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 30 نوامبر 2019
- کد خبر 6837
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” امامی در جمع همکاران مدیريت شعب استان کرمانشاه اظهارداشت: افزایش رضایت مشتریان در اولویت کاري بانک قرار دارد و مديران سازمان تلاش مي کنند تا با راه اندازي سامانه هاي مختلف علاوه بر ارتقاء سرعت ارائه خدمت به مراجعين ميزان بروکراسي را كاهش دهند.
وی افزود: سهل گیری در تشکیل پرونده هاي تسهيلاتي بهترين تبليغ براي بانک است؛ با اين حال بايد به رعايت بهداشت اعتباري توجه شود تا مطالبات بانک افزايش پيدا نکند.