×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 47 خبر
پیام تبریک دکتر علی‌عسکری به مناسبت روز جهانی کارگر

“حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود”

«مقام معظم رهبری»

 

 

 

روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده مردان و زنانی است که به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی ایران عزیز هستند.

 

چرخش دست و بازوی کارگران باعث چرخش صنعت و امتداد رگه‌های حیات در مجاری هستی است. فرهنگ کار و کارگر، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که رسول اکرم (ص) بر دستان توانمندشان بوسه زده و با این عمل، به اَحْسَنِ الوَجه منزلتی شگرف به این قشر عزیز بخشیده‌اند.

 

خداوند سبحان را شاکریم که در گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، جمعی از مردان و زنان با اراده، با اخلاق و پرتلاش گرد هم آمده‌اند تا به عشق آبادانی و بالندگی ایران زمین، با اراده‌ای پولادین و همتی مضاعف، شبانه‌روز تلاش کنند تا در اقصی‌نقاط ایران پهناور، مسیر تولید و توسعه پایدار کشور هموارتر گردد.

 

این مناسبت خجسته را به همکاران و تلاشگران خستگی ناپذیر گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس تبریک عرض نموده و تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه شما که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارتان تجسمی از همت والایتان است و همواره خالق بهترین‌ها بوده‌اید ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

علی‌عسکری

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.