×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر
تکمیل و پیشرفت پروژه های شاخص عمرانی، اولویت منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۳

 

به‌ گزارش  روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، شهردار منطقه ۱۲ با حضور در خیابان قادری ، پیاده رو سازی این خیابان به متراژ ۲۵۰۰ متر مربع با محوریت تسهیل در تردد توان خواهان را از نزدیک مورد ارزیابی قرارداد و گفت : ۳۰۰ متر مربع پیاده روسازی این محور اجرایی شده ومابقی تا پایان شهریور ماه به اتمام می رسد.

 

وی در ادامه روند ساخت سوله بحران در محله کوثر مانندخاکبرداری، حفر شمع‌های پی و شروع آرماتوربندی را مورد پایش قرار داد و افزود : این پروژه تا پایان برج ۱۱ آماده می‌شود.

 

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین پروژه ورزشگاه امامزاده یحیی(ع) را از پروژه های مهم و بزرگ منطقه برشمرد و اظهار کرد: تاپایان خردادماه اسکلت بندی بطور کامل انجام میشود و دیوارچینی و اجرای سقف این ورزشگاه نیز تا پایان مهرماه به اتمام می رسد.

 

وی مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) را شامل ساختمانی دو طبقه با زیربنای ۳۷۰۰ مترمربع معرفی کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه در طبقه اول شامل استخر و طبقه دوم بنا شامل سالنی برای ورزش‌های توپی خواهد بود.

 

شهردار منطقه ۱۲، همچنین با حضور در بوستان دکتر حسابی بیان کرد: کف سازی، احداث سرویس بهداشتی و اتاقک نگهبانی از جمله کارهای اجرایی در این بوستان است که تاکنون اجرای بتن و جدولبندی آن انجام و با جمع آوری کفپوش قدیمی، کف سازی آن نیز آغاز می شود.

 

وی همچنین روند خاکبرداری، نصب سازه محافظ،مش بندی، لوله گذاری پروژه احداث کانال فردوسی را از نزدیک بررسی و با اعلام پیشرفت ۳۰ درصدی آن، از اتمام آن تا پایان سال خبر داد.

 

وحید رضا انارکی محمدی گفت: مهمترین اولویت مدیریت شهری منطقه ۱۲ جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم ، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .

 

شهردار منطقه۱۲ افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •