- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 13 مه 2024
- کد خبر 69855
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی طهماسبی گفت: به منظور معرفی ابزارهای ارتباطی درگذر زمان، تاریخچه شکل گیری هفته روابط عمومی وچشم اندازهای روابط عمومی در عصر جدید با تاکید بر اهمیت فرهنگ اطلاع رسانی و همچنین توسعه ارتباط با شهروندان و آگاهی بخشی و تقویت مشارکت آنها، ویژه برنامه های متنوعی پیش بینی و اجرا می شود. برپایی نمایشگاه روابط عمومی در گذر زمان و همچنین دستاوردهای روابط عمومی منطقه از جمله برنامه های تدارک دیده شده در ساختمان اصلی منطقه است.
وی همچنین به نشست تخصصی مدیران روابط عمومی نهادها و سازمانهای خدمترسان اجرایی منطقه اشاره کرد و افزود: این نشست در قالب کمیته اطلاع رسانی به میزبانی شهرداری منطقه و با هدف تعامل و هم افزایی سازمانها و نهادها در پیشبرد رویکردهای روابط عمومی و تدوین چشم انداز مناسب در افزایش مشارکت های شهروندی برگزار می شود و فعالیت های یکسال گذشته و چشم اندازهای این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.
طهماسبی در ادامه از رونمایی کاراکتر آقای ۲شواری خبر داد و یادآور شد: با توجه به اهمیت آموزش شهروندی در تقویت سرمایه های اجتماعی، تولید محتواهای آموزشی در قالب ماجراهای آقای ۲شواری در دستور کار است که این محتوا در قالب انیمیشن و کاریکاتور به مباحث آموزش شهروندی می پردازد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۲ بهره مندی از تجربیات و دانش اساتید روابط عمومی را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: بدین منظور محتواهای آموزشی با محوریت رویکردهای روابط عمومی موفق و اثربخش با حضور پیشکسوتان در این حوزه تهیه شده است.
وی به برگزاری مسابقه ایده پردازی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات اشاره کرد و گفت: روابط عمومی منطقه در راستای مسولیت اجتماعی خود تلاش دارد تا با بهره گیری از شیوههای نوین در مسیر تقویت ارتباطات شهروندی گام بردارد و در همین راستا طی فراخوانی از مخاطبان درخواست کرد تا با مشارکت در مسابقه ایده های خود را در بهبود این حوزه ارائه کنند.
طهماسبی با بیان اینکه این برنامهها با تاکید براهمیت افکار عمومی و نقش روابطعمومی در پاسخگویی، صداقت و شفافیت، مسئولیت اجتماعی، سرمایه اجتماعی و حقوق شهروندی و… پیش بینی شده است، عنوان کرد: نشست دورهمی مدیران شهری با فعالان حوزه روابط عمومی، دیدار و تجلیل از مدیران پیشکسوت حوزه روابط عمومی و همچنین بازدید از روابط عمومی نهادها و سازمان های مستقر در منطقه در قالب طرح همسایه داری اجرا می شود.