×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 2 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 30 خبر
سرپرستی تهران جنوب میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

 

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی و هیئت همراه در ادامه برنامه‌ بازدید از سرپرستی‌های استان تهران، از سرپرستی تهران جنوب بازدید و با همکاران و نمایندگان این منطقه دیدار کردند.

 

دکتر آقادادی با تبریک و شادباش میلاد با سعادت امام رضا (ع) با تاکید بر نقش ارزشمند فعالان حوزه بیمه افزود: رفع نیاز مردم یک نعمت بوده و این امر زیر سایه نام مقدس کوثر برای ما خیرکثیر و سعادت است.

 

ایشان در ادامه سخنان خود بیان داشت: به لطف خدا و همت مضاعف همکاران و نمایندگان قدرتمند در منطقه تهران جنوب، روز به روز شاهد رونق و افزایش سهم از بازار توسط شبکه فروش در این سرپرستی هستیم که امید است موفقیت‌ها مستمر و همیشگی باشد.

 

وی توجه ویژه بر پرتفوهای خرد در کنار پرتفوهای بزرگ را مهم دانست و یادآور شد: مدیران و نمایندگان محترم تلاش کنند با مدیریت ریسک خود به سمت فروش مناسب، رضایتمندی مشتریان و رسیدن به اهداف شرکت قدم بردارند و سهم بیشتری از بازار بیمه در کشور کسب کنند.

 

دکتر آقادادی در پایان این نشست در فضایی صمیمی و دوستانه با نمایندگان و همکاران تهران جنوب گفت‌وگو کرد و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •