×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از مطالبات شهروندان است

به گزارش  از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ علی محمد متولیان معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران صدیق و خدوم ملت گفت: مبحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از جمله مطالبات شهروندان است که بر همین اساس یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد شهری در سال جدید، اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران است.

 

متولیان افزود: باتوجه به لزوم  انجام گشت های مرتبط با طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی، مقرر شد به فوریت نسبت به فعال نمودن آنها اقدام و از سوی یگان حفاظت، مأمور انتظامی لازم جهت حضور در گشت ها نیازسنجی شده و هماهنگی لازم معمول شود.

 

وی با تاکید بر همکاری یگان حفاظت و نواحی در جهت اجرای مناسب طرح افزود: حسب دستور شهردار تهران مبنی بر اختصاص ون به مناطق، تا زمان انجام طرح در شیفت روز یک دستگاه ون به نواحی ۱-۲-۵ و یک دستگاه ون جهت فعالیت در نواحی ۴،۳، ۶ و ۷  اختصاص یافته و هر شب به صورت مستمر یک دستگاه ون از سوی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی به منطقه اختصاص خواهد یافت.

 

وی خاطر نشان کرد: حسب تصمیمات اتخاذ شده، یکی از نقاط استقرار اتوبوس در محدوده حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است و بر همین اساس نواحی می بایست  به منظور انتقال آنها به مراکز مورد نظر، موارد جمع آوری شده را به اتوبوس مذکور تحویل نمایند.

 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ تاکید کرد: پاکسازی شهر از ناهنجاری‌های شهری و احساس امنیت شهروندان از جمله دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است که به صورت جدی در منطقه ۲۰ اجرایی می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.