×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
مرتضوی خبر داد: نوسازی معابر منطقه۹ با ۸هزار و پانصد تن آسفالت

▫️به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: بهسازی معابر شهری از اولویت‌های شهرداری منطقه۹ بوده که همواره با همت همکارانمان در تلاش هستیم تا فضای شهری مناسبی برای تردد شهروندان فراهم کنیم.

▫️وی افزود: شهرداری منطقه۹ با هدف مناسب سازی معابر شهری و سهولت تردد شهروندان در قسمت غربی شهر تهران، به صورت مستمر با آسفالت مکانیزه و دستی نسبت به نوسازی مسیرها در این قسمت از پایتخت اقدام می‌کند.

▫️مرتضوی توضیح داد: به این منظور، عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه در معابر شریانی و فرعی منطقه۹ در حال اجراست که نوسازی آسفالت میدان آزادی و زیرگذرهای آن در دست اقدام است.

▫️شهردار منطقه۹ عنوان کرد: تراش و روکش آسفالت مکانیزه رینگ داخلی و بیرونی میدان آزادی و زیرگذرهای این المان تاریخی به منظور سهولت تردد شهروندان در قسمت غربی شهر تهران که از شریان اصلی پایتخت است در حال اجرا می‌باشد.

▫️وی بیان کرد: پیش از این و در ابتدای سال جاری نسبت به اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در  معابر بزرگراهی از جمله؛ بزرگراه جاوید نشان متوسلیان و آیت الله سعیدی جهت نوسازی اقدام شده بود.

▫️این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ تاکید کرد: عملیات عمرانی نوسازی معابر شهری در منطقه۹ با ۸هزار و پانصد تن آسفالت در حال اجراست که در صدد هستیم تا در صورت امکان نسبت به ترمیم آسفالت سایر معابر شریانی در نیمه اول سال جاری اقدام لازم را جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان انجام دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.