×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احداث اولین پل تمام سنگی ایران در رود دره فرحزاد

 

🌳🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، داود گودرزی « شهردار منطقه ۵ » با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرایی شدن بخش های احداثی پروژه ژینایی رود دره فرحزاد ، مسیر منتهی به پل آبشار  از فردا به مدت ۱۵ روز در فرحزاد بسته می باشد تا متخصصین و مهندسین عمرانی نسبت به احداث مجدد پل منطبق با طرح اقدام کنند .

🔻شهردار منطقه ۵ با پوزش خواستن از شهروندان به دلیل الزام ترافیکی در تغییر مسیر ، از ایشان خواست تا از مسیرهای جایگزین که توسط تابلوهای راهنمای ترافیکی معرفی شده است استفاده کنند .

🔻او افزود : پل جدید که به سرعت ساخته می شود ، اولین پل تمام سنگی ایران خواهد بود که در آن از هیچ مصالح ساختمانی مرسومی استفاده نمی شود صرفا بر پایه مهندسی تعادل در سنگ ها ، احداث می شود تا از مصالحی که بر معنای پروژه ژینایی اثر منفی بگذارد استفاده نشود .

🔻ایشان اظهار داشت : حفظ هویت ، اصالت و زیبایی های جمعیتی و جغرافیایی فرحزاد ، این رود دره متمایز و ارزشمند محیط زیستی در شهر تهران ، از الزامات همه دست اندرکاران طرح می باشد.

🔺گودرزی در پایان گفت : به امید خدا و تلاش شبانه روزی همکاران مدیریت شهری ، تیر ماه ، شاهد افتتاح فاز اول رود دره فرحزاد برای حضور شهروندان خواهیم بود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.