×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
پایان ارزشیابی عملکرد HSE سالانه ۱۴۰۲ سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران

 

به گزارش  روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، سجاد موسوی اعلام کرد: به منظور حصول اطمینان از اجرای الزامات HSE در واحدهای تابعه شهرداری تهران ارزشیابی عملکرد HSE  سالانه ۱۴۰۲ سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران با هدف نظارت یکپارچه ، جهت پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از کارکنان و شهروندان شهرداری تهران، بر اساس دستورالعمل ابلاغی انجام شد.

 

وی افزود: این ارزشیابی در راستای تحقق اهداف مدیریت موثر و کارآمد ریسک ها، بهبود مستمر عملکرد و ارتقای هر چه بیشتر سطح مدیریت HSE سازمان  و شرکتها و تعیین میزان اثربخشی استقرار مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE)  انجام می‌شود.

 

وی گفت: بر این اساس، اندازه‌گیری و ارزشیابی عملکردها از طریق مقایسه وضع موجود با وضع مطلوب و بر اساس شاخص‌های از پیش تعیین شده با جمع‌آوری شواهد فیزیکی، استشهادی و استنادی مربوطه و انجام تحقیقات مورد نیاز انجام شد و امتیاز عملکرد HSE بخشی از امتیاز عملکرد واحدهای سازمانی شهرداری تهران بوده و در امتیاز نهایی عملکرد لحاظ می‌گردد. نتایج نهایی این ارزیابی ها به دفتر پایش ، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد ارسال شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.