گروه : اقتصادی / صنعت معدن تجارت
- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 11 ژوئن 2024
- کد خبر 72856
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
عباس علی آبادی وزیر صمت در این همایش گفت: در معاملات میان تولید کننده و مصرف کننده باید اخلاق حکمفرما باشد. یعنی محصول تولیدی همانی باشد که از سوی تولید کننده معرفی میشود. در معامله هر دو طرف باید راضی باشند، یا اینکه طرف دوم معامله مغموم نشده باشد. زیرا اگر این اتفاق بیفتد، معامله حرام و باطل خواهد بود.
سید مهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: امروز علم مدیریت دنیا در قالب CSM و CSI بزرگ ترین حمایت از مصرف کننده را در کیفیت قرار دادند. کیفیت، تنوع، قیمت، خدمات پس از فروش و تحویل بهموقع، پنج شاخص Q بزرگ است.
فرحی اظهار داشت: در مبحث دیگر به صدای اول و دوم مشتری پرداخته میشود، مدیرت رضایت مشتری و شاخصهای رضایت مشتری، صدای اول مشتری و اینکه بدانیم حق با مشتری است و درخواست مشتری و نیازهای او در آینده را صدای دوم مشتری گویند. اگر صدای مشتری شنیده نشود، بنگاه باید هزینهی شکست درونی و بیرونی را متحمل شود. همچنین اگر مشکل یک محصول تولیدی با کمال دقت برطرف شود، آبروی شرکت حفظ میشود.
گفتنی است، در انتهای مراسم با حضور وزیر صمت، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی و رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده از شرکت فولاد خوزستان با اهدای تندیس طلایی این همایش به عنوان حمایت کننده برتر، تقدیر شد.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=72856