×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهرنو، نخستین رویداد مرکز نوآوری بانک مهرایران برگزار شد

 

به گزارش سیمای اقتصادی  ، نخستین رویداد مرکز نوآوری بانک مهرایران با نام مهرنو امروز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه در مرکز همایش های کتابخانه ملی با حضور مدیران بانک و فعالان اکوسیسم نوآوری و فناوری برگزار شد.

 

سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک مهرایران در ابتدای این رویداد با تسلیت شهادت رئیس جمهور کشور و اقدامات سازنده دولت سیزدهم در مقوله سنت پسندیده قرض الحسنه گفت: ۵ درصد نقدینگی شبکه بانکی در اختیار بانک های قرض‌الحسنه است و سالی ۷۰ تا ۷۵ درصد رشد منابع و تسهیلات در ۳ سال گذشته داشته ایم.

 

وی اظهار داشت: در بانک مهرایران اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم رقم خورد و مشتریان بانک از ۱۰  به ۱۸ میلیون ، سرمایه بانک از ۷۰  به ۲۹۰ همت و میزان تسهیلات پرداختی از ۶۰  به ۲۱۴ همت افزایش یافته است.

 

مدیرعامل بانک مهرایران با اشاره به نگاه تحولی و توسعه ای بانک تاکید کرد: هدف و شعار ما ، ۵۰ میلیون ایرانی _ ۵۰ میلیون کارت بانکی است که قطعا با روش های سنتی امکان‌پذیر نیست .

 

شمسی‌نژاد با اشاره با مرکزی نوآوری بانک مهرایران گفت: نیاز نقدینگی ، تنوع محصولات ، توسعه کسب و کار ، توسعه مشاغل خرد و مشارکت مردم از مهمترین هدف های مرکز نوآوری مهرنو است.

 

حمایت از کسب و کارهای خرد مبتنی بر عقد قرض الحسنه

 

علی مجیدی مدیرعامل مرکز نوآوری بانک مهرایران به عنوان سخنران دوم این رویداد با اشاره به نگاه نوآوری سازمانی گفت: برای تحقق اهداف بانک که حمایت از کسب و کارهای خرد مبتنی بر عقد قرض الحسنه است ابزارهای فناوری اطلاعات خوبی را به خدمت گرفته ایم.

 

مدیر مرکز نوآوری مهرنو به ۳ هدف اصلی این مجموعه اشاره کرد و گفت: معرفی این مرکز به اکوسیستم نوآوری کشور، محملی برای آشنایی و شبکه سازی و همچنین مطرح کردن چالش های بانکی با اکوسیستم نوآوری کشور است که بعد از ۳ ماه منتظره ارائه راهکارهای متناسب هستیم.

 

 

مرکز نوآوری بانک قرض الحسنه مهرایران

 

مرکز نوآورى بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ورود به اکوسیستم نوآورى و ترویج فرهنگ نوآورى و پژوهـــش در بدنه بانک و ایجاد بسترى براى شبکه سازى و شکل گیرى ارتبــاط میان فعالان اکوسیســتم نوآورى و فنــاورى، نــوآورى اجتماعى، اســتارتاﭖها، سرمایه گذاران و مشـاوران فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

این مرکز با در اختیار داشــتن زیرســـختها،  منابع، تجربه در حوزه بانکدارى قرض الحسنه و شـبکه ارتباطى گســترده با اکوسیســتم نوآورى و مالى کشــور و همچنین با حمایت همه جانبه بانک قرض الحسنه مهر ایران، به دنبال بهره منـدى از ظرفیت شــرکتها و مجموعه هاى فعال در حوزه فینتک، نوآورى اجتماعـى و… در راســتاى توسعه و بهبود محصــولات و خدمــات نوآورانــه بانکى به وسیله فناوری های نوین است.

 

از مهمترین اهداف این مرکز می‌توان به ایجاد تنوع در ابزار و محصـولات و خدمات مبتنى بر قرض الحسنه، شبکه سـازى باهـدف خلـق ارزش براى مشترى و بانک، انجام مطالعات و پژوهش هاى کاربردى در راستاى ماموریت مرکز  اشاره کرد.

 

همچنین حوزه های فعالیت این مرکز،  فناورى هاى بانکی (BankTech)،  فناورى هاى پرداختى (Tech Pay) ، فناورى هاى قرض و وlم (LendTech)،  فناورى هاى بیمه (lnsureTech) زنجیره بلوکی (BlockChain) ، هوش مصنوعى، فناورى هاى مربوط به داده و کارافرینى و بانکدارى اجتماعى است.

 

 

خدمات قابل ارائه این مرکز نیز، آموزش های تخصصى و منتورینگ، دسترسى به APlهاى بانکی، ایجاد ارتباطات، توسعه شبکه ارزش مشتریان،  حمایت از تحقیقات و رساله های دکترى مرتبط،  امکان مشارکت و جذب حمایت از بانک و فضاى کاراشتراکى واختصاصى  است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •