- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 15 ژوئن 2024
- کد خبر 73328
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴” علی اصغرکمالی زاده”، با اعلام این خبر افزود؛ این منطقه در ادامه روند مطلوب عملکردی خویش طی سال ۱۴۰۲ در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان با استفاده از تمامی ظرفیت های سازمانی در سامانه +۱۳۷، در ۳ ماهه زمستان سال گذشته با کاهش ۱۴ درصدی پیام های ورودی نسبت به زمان مشابه سال گذشته ،رتبه اول را در بین مناطق ۲۲ گانه به خود اختصاص داده است .او همچنین با اشاره بر اختصاص ۱۰ درصد فراوانی پیام شهر تهران به منطقه ۴ متاثر از وسعت، جمعیت، بافت شهری و تراکم جمعیتی نقاط خاص این منطقه ، کسب این موفقیت را بسیار حائز اهمیت برشمرده و ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه مجموعه مدیریت شهری، معاونت ها و نواحی منطقه، در راستای بهبود سطح خدمات رسانی و تحقق شعار” تهران، شهر تلاش و سرزندگی” بر تلاش و همت بیش از پیش واحدهای اجرایی نواحی نه گانه جهت ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان تاکید کردند.شهردار این منطقه در ادامه با اشاره به سهم حوزه های تخصصی منطقه از ورودی پیام های این سامانه در گذشته و ضرورت اهتمام بیشتر مدیران حوزه های اجرایی ونگهداشت شهر، برنامه ریزی عملیانی جهت تغییر نگرش شهروندان از رویکرد مطالبه گرایانه در حوزه نگهداشت به رویکرد داوطلبانه در حوزه توسعه شهر را ضروری دانسته و بر نظارت بر نحوه عملکرد واحدهای اجرایی به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده منطقه تاکید کرد.