- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 24 ژوئن 2024
- کد خبر 74075
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
🔻 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمدباقر فرهند مدیر روابط عمومی این منطقه گفت: برند یا نام هویتی مثل اثر انگشت و DNA وجه تمایز هر سازمان ، فرد یا جغرافیا است و آن را بهیادماندنی می کند.
🔻 انتخاب نام برند منطقه ۵ نیز می بایست علاوه بر شاخصه تمایز، متناسب با روح و کالبد فرهنگی اجتماعی منطقه طراحی می شود. لذا طراحی اولیه این برند توسط اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ صورت گرفت و در معرض نقد و نظر تعدادی از متخصصین گذاشته شد.
🔻 در مرحله بعد با انجام یک نظرسنجی مجازی کوتاه از شهروندان خواستیم درخصوص تثبیت یا تغییر نام برند منطقه نظرات خود را بیان کنند تا در انتخاب نام “منطقه امید و زندگی” به جمع بندی برسیم.
🔻 سپس با کمک هنرمندان نسبت به فراخوان طراحی یک لوگوی مناسب، تهیه سرود منطقه و دیگر محصولات و صنایع فرهنگی و اطلاع رسانی اقدام خواهد شد .
https://simayeeghtesadi.ir/?p=74075