×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
موکب فرهنگی خدماتی منطقه ۴ میزبان شهروندان در مهمونی ۱۰ کیلومتری

 

به گزارش  از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ از برپایی موکب پذیرایی در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد و گفت: در روز عید غدیر خم پردیس فرهنگی – خدماتی منطقه ۴ با ارائه خدمات متنوع سلامت ، غرفه کودکان ، گردشگری ، ورزشی و  موکب پذیرایی و چایخانه محبان الرضا (ع)  از ساعت ۱۵ تا  ۲۳ در ضلع جنوبی خیابان انقلاب پذیرای عاشقان مولای متقیان حضرت علی (ع) بود.

 

وی در تشریح برنامه های منطقه ۴ گفت: برگزاری مسابقه، اهدای جایزه، برنامه های فرهنگی عمو روحانی در غرفه آموزشهای شهروندی، بازی های کنسولی، دارت، بازی بنری و برپایی سیاه چادر اقوام ایرانی و غرفه های ورزشی از برنامه هایی بود که با استقبال خانواده و فرزندانشان روبرو شد.

 

برپایی استیج هنری برنامه دیگری است که شهردار منطقه ۴ با اشاره به آن گفت: در مسیر میهمونی ۱۰ کیلومتری استیج هنری منطقه ۴ برنامه های متنوعی شامل سرود، تواشیح، نقالی، شعر خوانی، نمایش خیابانی، مولودی خوانی، اهدای جایزه و پخش موسیقی های شاد را برای شهروندان ارائه داد.

 

اقدامات حوزه  خدمات شهری در ” مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر” خبر دیگری بود که کمالی زاده به آن اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، تیم‌های اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ در بازه زمانی قبل، حین و بعد از مراسم با توجه به اهمیت نگهداشت شهر  و  پاکسازی با بهره‌گیری از نیروهای پاکبان و به کارگیری ماشین آلات مکانیزه عملیات رفت و روب معابر را تا پاسی از شب برعهده داشتند.

 

وی در پایان با ابراز خرسندی از استقبال بی نظیر هموطنان از برنامه های موکب فرهنگی – خدماتی منطقه ۴ به برگزار کنندگان این برنامه خدا قوت گفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.