×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری جلسه بررسی روند اجرای طرح الگوی خدمت در منطقه ۴

 

به گزارش از روابط عمومی شهرداری منطقه۴ ؛ این جلسه با حضور سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، کمالی زاده شهردار منطقه، معاونین و مدیران در سالن جلسات شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.

 

فیاض با بیان اینکه هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق ارائه یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان می باشد، گفت: این طرح ها در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان در حال اجرا است.

 

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه رضایت شهروندان و اطلاع از خدمات انجام شده در محورهای طرح الگوی خدمت که در هر منطقه به صورت ویژه در حال انجام است، اظهار کرد: به مناطق پیشنهاد می شود اقدامات و فعالیت های منطقه خود را در این طرح تجمیع و با تهیه کلیپی معرفی کنند. دعوت از معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برای بازدید از معبر های اجرا شده طرح و برگزاری جلسه معرفی طرح ۳۶۰ با حضور شهرداران نواحی از دیگر مواردی بود که از سوی فیاض مطرح شد.

 

در ادامه کمالی زاده شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه این گونه جلسات به طور دائم و برنامه ریزی شده در این منطقه برگزار می شود، افزود: اگر نیازهای مردم منطقه به درستی تشخیص داده شود و پروژه ها بر همان اساس تعریف شود قطعا اثرگذار خواهد بود.وی اظهار کرد: احصاء موارد مدنظر نیاز به دقت ویژه دارد، از این رو به صورت میدانی رصد و موارد مورد نیاز احصاء و با همکاری معاونین و شهرداران نواحی، اجرایی می شود.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح الگوی خدمت تا کنون در حوزه های خدمات شهری، ترافیک و عمران فعالیت ها و اقدامات زیادی صورت گرفته که میتوان به پخش و لکه گیری آسفالت، تجهیز وتکمیل المان های شهری و ترافیکی، نظافت شهری، لایروبی مسیل ها و دیگر اقدامات نگهداشت شهر اشاره کرد.

 

شایان ذکر است در پایان این جلسه هریک از معاونین اجرایی منطقه ۴ با ارایه برنامه ها و طرحای خود در زمان بندی مشخص توضیحات مبذولی را در این خصوص بیان کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.