×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتخاب رییس جمهوری اصلح در مسیر امام و رهبری

 

داوود گودرزی شهردار منطقه ۵  با حضور در مسجد انصار المهدی(عج) جنت آباد شمالی با جمعی از شهروندان دیدار کرد.

🔸در این دیدار گودرزی به واقعه غدیر خم و انتخاب حضرت علی(ع) از سوی پیامبر اسلام و پس از آن رویداد ثقیفه اشاره کرده و گفت اگر علی به خلافت می رسید جامعه نمونه اسلامی با حکومت عدل علوی متبلور می شد.

🔸او با اشاره به نهج البلاغه و سخنان گهربار آن حضرت، جامعه دینی را از سوی منافقین و کفار همواره در خطر فتنه و توطعه برشمرد و راهکار امیرالمومنین را در رفع این خطرات، افزایش شناخت و آگاهی مردم و در نهایت بصیرت افزایی دانست.

🔸 شهردار منطقه ۵ با ذکر این جمله از امام خمینی(ره) که «نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد» گفت: همه موظف هستیم دقت کنیم نااهلان سرکار نیایند و انقلاب دست نااهلان نیفتد. کسی که مسوولیتی قبول می کند باید آرمان های امام راحل و انقلاب را قبول داشته باشد.

🔸گودرزی گفت: وظیفه یکایک شهروندان  هست که دیگران را مجاب کنند به کاندیدای اصلح در مسیر انقلاب و امام رای دهند

🔹 او با ذکر اهمیت انتخابات، بر  شناخت نقش و قدرت مردم در انتخاب سرنوشت کشور اشاره کرد و گفت:. باید کسانی را انتخاب کنیم که آرمان های انقلاب، سیاست ها و مبانی جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد. کارنامه کاندیداها، اطرافیان آنها و نوع تبلیغاتشان مشخص می کند چه کسی اصلح هست.

🔸گودرزی در خاتمه با اشاره به تحول شگرف در مدیریت جدید شهری با تاکید بر حمل و نقل عمومی گفت: شهریور ۱۴۰۰ در حدود ۸۰۰ اتوبوس فعال در شهرداری داشتیم. در این دوره جدید قرارداد ۲۵۰۰ اتوبوس با تولید کنندگان داخلی و به همین میزان اتوبوس برقی با چین منعقد شد تا هوای شهر را تمیزتر و حمل و نقل شهروندان را آسوده تر کنیم. همچنین ۶ ایستگاه مترو و ۲ ورودی ایستگاه و ۱۱ کیلومتر خط مترو در منطقه ۵ به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.