گروه : اقتصادی / دانش و فناوری
- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 30 ژوئن 2024
- کد خبر 74530
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران دکتر زارعیان ، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت با بیان این مطلب در شانزدهمین نشست اقتصاد دیجیتال که در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در غرفه کاراشاب ، برگزار شد افزود: باید با حذف برخی مقررات ، مشارکت را افزایش داده و روند فعالیت ها را تسریع بخشیم تا در زمان مناسب به توسعه مورد نظر دست یابیم . بر این اساس با امضای قراردادهای کوتاه مدت در حوزه مشارکت، با حوصله و فرصت مناسب ترمی توان موضوعات را دنبال کرد تا نتیجه بهتری حاصل شود .
وی با تاکید بر اینکه توسعه بازار از اصول اساسی و اولیه در شرکت مخابرات است اظهارداشت : با توسعه پایدار قطعا می توان برنامه های توسعه دیجیتال را پیش ببریم. برای توسعه اقتصاد دیجیتال نخست باید دسترسی ها رابرای مردم افزایش داد.
معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد دیجیتال هیچ شرکتی به اندازه شرکت مخابرات زیرساخت ندارد تصریح کرد : در حوزه مالی با افزایش بودجه خدمات ارزش افزوده ،درآمد افزایش می یابد .
وی افزود : برای توسعه بهتر در امر اقتصاد دیجیتال بهتر است در شش ماهه دوم سال مناطقی که قابلیت بیشتر و مناسب تری دارند را در بودجه عملیاتی مد نظر قراردهیم وبا انجام کنترل پروژه ها برای سایر مناطق الگوی مناسبی شوند .
دکتر زارعیان با تاکید بر اینکه پیشرفت اقتصاد دیجیتال در شرکت به پیشرفت حوزه IT بستگی دارد گفت : برای ارایه خدمات کامل باید در این حوزه تحولات و تغییراتی صورت گیرد .در این زمینه نیز ارایه برنامه های کوتاه مدت می تواند راهگشا باشد .
معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، بر توسعه زیرساخت های ارتباطی و برنامه ها و فعالیت های شرکت مخابرات بر مبنای FTTHوتلفن ثابت تاکید کرد .
وی با اشاره به تبلیغات استانی و محلی گفت : درمخابرات من و پرتال استانی تبلیغات به صورت مطلوب صورت گیرد تا همزمان نتایج بهتری حاصل شود .
https://simayeeghtesadi.ir/?p=74530