×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دکتر زارعیان در شانزدهمین نشست اقتصاد دیجیتال : پیشرفت توسعه اقتصاد دیجیتال با مشارکت و مقررات زدایی فراهم می شود

 

 

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران  دکتر زارعیان ، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت با بیان این مطلب در شانزدهمین نشست اقتصاد دیجیتال  که در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در غرفه کاراشاب ، برگزار شد افزود: باید با حذف برخی مقررات ، مشارکت را افزایش داده و روند فعالیت ها را تسریع بخشیم تا در زمان مناسب به توسعه مورد نظر دست یابیم . بر این اساس با امضای قراردادهای کوتاه مدت در حوزه مشارکت، با حوصله و فرصت مناسب ترمی توان موضوعات را دنبال کرد تا نتیجه بهتری حاصل شود .

 

وی با تاکید بر اینکه توسعه بازار از اصول اساسی و اولیه در شرکت مخابرات است اظهارداشت : با توسعه پایدار قطعا می توان برنامه های توسعه دیجیتال را پیش ببریم. برای توسعه اقتصاد دیجیتال نخست باید دسترسی ها رابرای مردم افزایش داد.

 

معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران،  با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد دیجیتال هیچ شرکتی  به اندازه شرکت مخابرات زیرساخت ندارد تصریح کرد : در حوزه مالی با افزایش بودجه خدمات ارزش افزوده ،درآمد افزایش می یابد .

 

وی افزود : برای توسعه بهتر در امر اقتصاد دیجیتال بهتر است در شش ماهه دوم سال مناطقی که قابلیت بیشتر و مناسب تری دارند را در بودجه عملیاتی مد نظر قراردهیم وبا انجام کنترل پروژه ها برای سایر مناطق الگوی مناسبی شوند .

 

دکتر زارعیان با تاکید بر اینکه پیشرفت اقتصاد دیجیتال در شرکت به پیشرفت حوزه IT بستگی دارد گفت : برای ارایه خدمات کامل باید در این حوزه تحولات و تغییراتی صورت گیرد .در این زمینه نیز ارایه برنامه های کوتاه مدت می تواند راهگشا باشد .

 

معاون تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران، بر توسعه زیرساخت های ارتباطی و برنامه ها و فعالیت های شرکت مخابرات بر مبنای FTTHوتلفن ثابت  تاکید کرد .

 

وی با اشاره به تبلیغات استانی و محلی گفت : درمخابرات من و پرتال استانی تبلیغات به صورت مطلوب صورت گیرد تا همزمان نتایج بهتری حاصل شود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.