×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقش موثر شهردار مدرسه در مطالبه‌گری و رفع نیازمندی‌های مدارس

 

 

به گزارش  از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اینکه طرح شهردار مدرسه یکی از طرح های ویژه و فاخر مدیریت شهری با مشارکت آموزش و پرورش است، بیان کرد: این طرح مسابقه و تمرین برای مشارکت پذیری و مسئولیت پذیری در آینده برای شهرداران مدارس است.

 

این مسئول ادامه داد: ما در مدیریت شهری با پیگیری مطالبات و درخواست ها در کنار شما هستیم؛ شهرداران مدارس نیز در حریم این منطقه از پتانسیل های دهیاری ها در ساماندهی و کمک به تجهیز مدارس غافل نشوند.

 

اخگر پور خواستار تهیه و نصب پروژکتور در محدوده فضای بی دفاع شهری مجاورت مدرسه شهید اناری به منظور ارتقاء امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی شد و بر ارائه خدمات به مدارس با اولویت مدارس شهردار مدرسه، مدارس دوستدار کودک و مدارس آرمان تأکید کرد.

 

سرپرست شهرداری منطقه خطاب به شهرداران مدارس افزود: با انتقال مطالبات مردمی در حوزه شهری در توسعه، آبادانی، زیبایی و پاکسازی محل زندگی خود و شهروندان سهیم باشید.

 

گفتنی است طی این نشست شهرداران نواحی پنجگانه گزارشی از خدمات ارائه شده با توجه به درخواست های شهرداران مدارس در حوزه های خدمات شهری، حمل و نقل ترافیک، فنی وعمرانی و … ارائه کردند و سپس با اهدای لوح و هدیه از شهرداران مدارس تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.