×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت بیمه دی از اولین همایش ملی ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی

به گزارش “سیمای اقتصادی” این همایش با محوریت اهمیت و نقش ترانزیت در اقتصاد ایران و با هدف بررسی راهکارهایی جهت حفظ و تقویت مزیت ترانزیتی ایران و استان خراسان رضوی، در شهر مشهد مقدس برگزار شد. در این همایش، احمد شکوهی بهار، معاون امور مشتریان و توسعه بازار بیمه دی ضمن بیان تاریخچه‌ای از همکاری میان صنعت بیمه با سازمان گمرک و صنعت حمل و نقل کشور، گفت: بیمه دی از بدو تأسیس خود در سال ۱۳۸۳، شرکتی رو به پیشرفت بوده و اکنون با کسب رتبه‌ی سوم برترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور و از طریق ۴۸ شعبه و ۶۵۰ نمایندگی در سراسر کشور، توانسته ارائه دهنده‌ی انواع خدمات بیمه‌ای به ویژه صدور انواع بیمه‌های حوزه ترانزیت کشور باشد و در طول سالهای همکاری مشترک با گمرک جمهوری اسلامی ایران تاکنون، بیشترین سهم را در این بازار بیمه ای به خود اختصاص داده است.

وی افزود: شرکت بیمه دی به مدت چهار سال است که با انجمن صنفی استان خراسان رضوی همکاری می کند و کم ترین میزان خسارت معوق را دارد.
احمد شکوهی در ادامه، آمادگی شرکت بیمه دی جهت ارائه‌ی خدمات بیمه‌ای تمام آنلاین صدور بیمه‌نامه در درگاه‌های ورود و خروج کالا (پنجره واحد تجارت فرامرزی) را با همکاری گمرک اعلام نمود.

در این همایش، علاوه بر استاندار و نماینده‌ی مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و معاونین وزیر راه و شهرسازی و معاونین گمرک، مدیر استان خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی و مدیر مجتمع غرب تهران شرکت بیمه دی نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.