×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
برگزاری سومین نشست کارگروه انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی گروه بریکس (BRICS) در روسیه

 

🌍به گزارش گروه بین الملل ساتبا، کارگروه انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی کشورهای عضو گروه بریکس همزمان با نشست کمیته مقامات ارشد انرژی بریکس  در ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال جاری در شهر کمروو کشور روسیه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

🔹در سومین نشست کارگروه انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی، گروه بریکس کشورهای عضو به بیان برنامه ها و دستاوردهای خود در حوزه توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر و راهکارهای بهره وری انرژی پرداختند. ظرفیت های همکاری علمی و فناورانه مابین دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و صنایع مرتبط این حوزه های هم میان اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

🔹اطلاعات مرتبط با اقدامات ایران در حوزه انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی از طریق تعامل مابین گروه بین الملل ساتبا و معاونت امور انرژی و مواد مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به صورت حضوری در نشست ارائه گردید.

🔹 دکتر اسدبگی معاون امور انرژی و مواد این مرکز به ارائه وضعیت فعلی و برنامه های توسعه انرژی های تجدیدپذیر در ایران پرداخت. همچنین مهندس احمدی رئیس گروه برق و نیروی این مرکز خلاصه ای از اقدامات ساتبا برای گسترش همکاریهای آموزشی و دانشگاهی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر را برشمرد. نشست بعدی گروه بریکس در این حوزه سال آینده در برزیل برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.