×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
منطقه۲۰ در عزای سالار شهیدان سیاه‌پوش شد

به گزارش  از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار این منطقه گفت: در آستانه ماه محرم و ایام عزاداری سید الشهدا (ع) فضاسازی محیطی و سیاه پوشانی معابر، میادین، محله‌ها و ساختمان های اداری توسط اداره زیباسازی این منطقه انجام شد.

 

شنگی افزود: تمامی معابر و میادین اصلی منطقه ۲۰ با اهتزاز ۵ تخته ابر پرچم مشکی، نصب ۱۵ تخته نما پرچم و ۲۵۰ تخته پرچم بزرگراهی، نصب ۳۰ هزار متر ریسه پارچه ای مشکی، ۱۰۰۰ متر کتیبه و اکران ۴۰ تخته بنر با هدف انتقال پیام عاشورا و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری سرور و سالار شهیدان اجرا شد.

 

وی ادامه داد: ریسه‌بندی معابر و میادین اصلی، تعویض پرچم‌های الوان و نصب پرچم‌های سیاه در پل ها و میادین، نصب کتیبه و بنر با مضمون آیات و روایات و سخنان ائمه و بزرگان دین پیرامون فلسفه قیام امام حسین (ع) از اقدامات انجام شده در راستای فضاسازی شهر به مناسبت ماه محرم است.

 

شهردار منطقه اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم های عزاداری در مساجد و حسینیه ها در دهه اول محرم و به منظور اجرای بهینه پاکسازی و جمع آوری زباله ها و تفکیک پسماندها و خدمت رسانی به شهروندان، همکاری و تعامل با متولیان هیئت های مذهبی انجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.