×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شناسایی و ساماندهی ۱۹۸ معتاد متجاهراز فضاهای بی دفاع شهری منطقه ۱۹

 

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور افزود: در زمینه رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی طبق برنامه ریزی ها ابتدا شناسایی محل‌های تجمع افراد و سپس اعزام اکیپ گشت به آن محل‌ها انجام می شود.

🔻وی ادامه داد: با مشارکت پلیس مواد مخدر، یگان حفاظت و پلیس راهور بزرگراهی ضمن انسداد محدوده شرق به غرب و بلعکس بزرگراه آزادگان نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر در کلونی های رفیوژ میانی این بزرگراه اقدام شد.

🔻به گفته این مسئول ساماندهی معتادین متجاهر با قوت تمام در معابر، فضاهای بی‌دفاع شهری و بزرگراه‌های نواحی پنجگانه در حال اجراست و از ابتدای تیر ماه، ۱۹۸ معتاد متجاهر و بی خانمان شناسایی و در مراکز تعیین شده ساماندهی شده‌اند.

🔻اخگر پوراظهارکرد: باتوجه به اینکه رسیدگی به امنیت، آسایش و رفاه شهروندان حائز اهمیت است در همین راستا طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، متکدیان و افراد آسیب دیده اجتماعی به صورت مستمر در این منطقه انجام می شود.

🔻سرپرست شهرداری منطقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده محل‌های تجمع معتادین متجاهر و کارتن خواب ها با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس تا نسبت به جمع آوری و ساماندهی این افراد اقدام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.