×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر سروری:اقدامات شهرداری تهران در زمینه آسیب‌های اجتماعی، نمایشی واقعی از خواستن و توانستن است

 

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، پرویز سروری، نایب رئیس شورا در دویست چهل و نهمین جلسه علنی شورا، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید بیش از ۷۵۰۰ ظرفیت برای معتادین متهاجر و … ایجاد شده و در حال حاضر شاهد آن هستیم که در شهر تهران، اتفاقات بسیار خوبی در این زمینه رخ داده است. اجتماع معتادین متهاجر جمع‌آوری شده و در آینده‌ای نزدیک اکوپارک فرحزاد افتتاح خواهد شد.

وی افزود:یکی از مراکز تجمع معتادین نیز تبدیل به تفرجگاه شهروندان تهرانی شده است و اینها از اقدامات خوبی است که شهرداری تهران در این زمینه انجام داده که نمایشی واقعی از خواستن و توانستن بوده است و ما شاهد شکل گیری آن هستیم.

سروری در ادامه با بیان اینکه با کمک بهزیستی و مجموعه دستگاه‌های اجتماعی، اقدامات خوبی در جهت ساماندهی ۱۸۰۰ نفر از کودکان کار صورت گرفته است؛ اظهار داشت: در همین راستا بیش از هزاران نفر از اتباع نیز با کمک ناجا و مجموعه‌های مختلف جمع‌آوری و ساماندهی شده‌اند. اینها اقدامات خوبی است که آثار آن را در شهر تهران به خوبی مشاهده می‌کنیم. از دست اندرکاران این اقدامات در حوزه‌های خدمات اجتماعی و شهری قدردانی می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.