×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
دوازدهمین کمیته فنی و نظارت شهرداری منطقه ۴ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در جلسه ای که با حضور شهردار منطقه ؛ معاونین حوزه ها، شهرداران نواحی ۹ گانه و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، کمالی زاده طبق روال همیشه در جریان فرآیند طرح ها، اقدامات و پروژه های شمال شرق شهر قرار گرفت.

در این جلسه که موارد مختلفی از جمله طرح من شهردارم۳، گزارش آخرین وضعیت اجرای طرح الگوی خدمت، گزارش آخرین وضعیت انعقاد قرارداد و اجرای فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه؛ آخرین وضعیت اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت و پیشرفیت فیزیکی پروژه ها  در منطقه ۴ بررسی شد، کمالی زاده بر پیگیری مستمر امور تاکید ویژه داشت.

شهردار منطقه ۴ درخصوص اجرای طرح من شهردارم در پایتخت گفت: خوشبختانه منطقه ۴ در مرحله قبل این طرح پا به پای مناطق دیگر توانست موفقیت ۱۰۰ درصدی کسب کند و همگام با شهروندانی که ما را در نیل به نتیجه طرح کمک رسان بودند، گوش شنوا برای شهروندانمان باشد.

کمالی زاده گفت: در این راستا همکاری مستمر شهرداران نواحی و معاونین اجرایی  با مساجد، حوزه های علمیه، مدارس و … ما را در رسیدن سریع تر و موفق تر کمک رسان خواهد بود.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه درخصوص طرح الگوی خدمت در پنج محور منتخب در منطقه و اقدامات ویژه و شاخصی همچون بازسازی و اقدامات اصلاحی در تمامی اجزای موجود در محورهای برگزیده ائم از سواره رو، پیاده رو، انهار، مبلمان شهری … در خیابان های فرجام، شهید ناهیدی، استاد حسن بنا، شهید مظفری نیا و آیت الله خوشوقت بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در ادامه این جلسه طرح ۳۶۰ درجه در منطقه بررسی شد و کمالی زاده افزود: این طرح در یک اقدام ویژه با شناسایی، طراحی، برآورد هزینه و با همکاری حوزه های مرتبط در قالب طرح های ۳۶۰ درجه در نواحی ۹ گانه منطقه در تقاطع های منطقه در حال اجراست و در این راستا همت بالا و پیگیری دقیق و کارشناسانه مسوولان و مدیران اجرایی را می طلبد.

در ادامه این نشست پیرامون آخرین وضعیت اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت و پیشرفیت فیزیکی، ریالی و قطعی پروژه ها در پهناورترین منطقه پایتخت تصمیم گیری شد.

قابل ذکر است در این جلسه هریک از معاونین اجرایی و شهرداران نواحی ۹ گانه درخصوص مباحث مذکور در حیطه کاری خود توضیحات کامل و گزارش کارهای انجام گرفته را به شهردار منطقه ۴ ارائه و راهکار دریافت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.