×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مانی جعفریان ،سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک شد

به گزارش “سیمای اقتصادی” سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در شورای اداری با اهدای حکم انتصاب جناب آقاي مانی جعفریان از وی خواست با هماهنگي و مسئوليت خود ،امور مربوط به وظايف و مسئوليت هاي خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک را به نحو احسن و درچارچوب قوانين و مقررات به انجام رساند.

موسوی فراهم سازي شرايط، بسترها و زمينه هاي تحقق شهر امن، آباد و سالم بر پايه آرمان هاي يك جامعه اسلامي ، توسعه فرهنگ شهروندي و شهرنشيني از طريق ارتقاء آگاهي هاي مردم از حقوق و بويژه تكاليف شهروندي ، حفاظت از محيط زيست و ايمن سازي شهردر مقابل سوانح طبيعي و ساير مخاطرات و آسيب ها ، توجه به پاكيزگي، سرسبزي و زيبايي فضاهاي شهر ، ساماندهي وضعيت دفع زباله، ارتقاء كيفيت زيست محيطي منطقه ،ساماندهي سيما و منظر شهري را از جمله وظایف این معاونت دانست.

وی از خداوند متعال توفيق و تلاش ایشان را خواستار شد و از زحمات محمد محمدی سرپرست این معاونت در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است جعفریان پیش از این معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری مناطق ۶ و ۱۸ ، قائم مقام شهرداری منطقه ۶، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵تهران بوده و از مدیران باسابقه و از بدنه شهرداری بوده است .

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.