×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشریح راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل شهرداری منطقه ۵

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، ناصری معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۵ در حاشیه آیین آغاز به کار مرکز کنترل شهرداری منطقه ۵ در خصوص این طرح گفت:  یکی از دغدغه های که داشتیم این بود که جهت دهی به تمام پروژه ها و فعالیت ها زمان بر و دشوار بود، رصد آنها پیچیده بود و توان زیادی را می گرفت و گاهی حتی اقداماتی جزیره ای عمل می شد و نمی‌توانستم به اهداف کلان مدیریت شهری برسیم.

🔸وی افزود:با راه اندازی مرکز کنترل شهرداری منطقه ۵ یکی از موضوعاتی که با آن مواجه خواهیم بود این است که یکی از خروجی های این مورد سامانه ای است که تکلیف حوزه ها را مشخص می کند و بازخورد اقدامات را برای شهروندان تشریح می کند و ما در مورد هر پروژه می توانیم نیازها و پیشنهادات آنها را بشنویم.

🔹ناصری ادامه داد: در این مرکز کنترل تصویر کلانی که از منطقه می خواهیم آوردیم تا بتوانیم موضوعات را به نحو احسن دنبال کنیم.

🔸معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۵ تصریح کرد: مواردی مثل اینکه در منطقه ۵ چه بودجه ای تخصیص داده شده، موضوعات درآمدی چقدر است، برنامه های عملیاتی چه برنامه های است و… که به ازای تک تک اقدامات تصویر کلی آن را منعکس می کنیم.

🔹او با بیان اینکه پروژه های هر محله به تفکیک پر این سامانه قابل رویت است گفت: قرار است با اجرایی شدن این پروژه ، شهروندان این حس را  بگیرند که در شهر تهران اتفاقی افتاده است و این حس بر کیفیت زندگی و معیشت آنها تاثیر می گذارد.

🔸وی افزود:در این سامانه زمان بندی های پروژه ها هم درج می شوذ و ما قائل‌هستیم که در زمان مشخص پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

🔹ناصری در پایان گفت: بر اساس مرکز کنترل شهرداری منطقه ۵ فرایندها و کارها در شهرداری با ساز و کار بهتری انجام می شود و اشراف عملیاتی بهتری را شاهد خواهیم رود که نتیجه اش خدمت رسانی بهتر به مردم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.