×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقیب: برپایی دسته عزاداری کودکان مدارس پویاشهر از مسجد دانشگاه شریف تا میدان آزادی

🔻به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد نقیب گفت: بیش از ۵۰۰ کودک از مدارس پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران قرار است چهارشنبه این هفته در قالب یک مراسم ویژه به عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش بپردازند.

🔻وی افزود: این مراسم برای اولین بار در کشور برگزار می شود و طی آن این کودکان به صورت دسته مسیر مسجد دانشگاه صنعتی شریف تا میدان آزادی را طی کرده و به عزاداری می پردازند و به خیمه یاری ملحق می شوند.

🔻سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۱۹.۳۰ تا ۲۲ برگزار می شود اذعان داشت: این کودکان پس از وارد شدن به میدان آزادی، به عزاداری و سینه زنی خواهند پرداخت.

🔻نقیب تاکید کرد: سال گذشته نیز دسته عزاداری فرزندان ایران با حضور کودکان کار و خیابان مدارس پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد و مراسم امسال نیز با شکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد گردید.

🔻وی به برگزاری خیمه یاری همزمان با برگزاری دومین سوگواره آئینی شهر تهران (محرم شهر) در میدان آزادی اشاره کرد و افزود: برنامه خیمه یاری بیش از ۱۵ شب در میدان آزادی برگزار می شود که طی آن  فعالیت هایی مثل پویش نذر یاری ( آزادسازی زنان زندانی جرایم غیر عمد)، اهدای اسباب بازی به کودکان مظلوم غزه و برپایی برنامه چلچراغ آرزوها (برآورده کردن آرزوی کودکان کار و خیابان )توسط خیرین، گروه های جهادی، شهروندان و … برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.